Konsultant ds. sprzedaży, co robi?
Każda firma i przedsiębiorstwo zarabia oferując jakieś dobra bądź usługi. Oznacza to, że potrzebuje ona kompetentnych osób, które zajmą się promowaniem ich produktu

Każda firma i przedsiębiorstwo zarabia oferując jakieś dobra bądź usługi. Oznacza to, że potrzebuje ona kompetentnych osób, które zajmą się promowaniem ich produktu i przeprowadzą rozmowę z potencjalnym klientem. Takimi osobami są właśnie konsultanci do spraw sprzedaży.
To osoby posiadające szeroki zakres wiedzy o oferowanych przez ich firmy produktach i usługach. Ich podstawowym zdaniem jest nawiązanie i utrzymanie kontaktu z potencjalnym klientem i przedstawienie mu informacji o ofercie ich firmy. Znajomość produktów pozwala konsultantom wypracować odpowiednią strategię pozwalającą zmaksymalizować sprzedaż – na przykład kierując swoją uwagę przede wszystkim na grupę konsumentów najbardziej zainteresowanych zakupem ich dóbr.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Interesuje Cię jak skutecznie windykować należności? Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe: szkolenia techniki sprzedaży, szkolenie profesjonalna obsługa klienta, szkolenia z negocjacji.
Kluczową kwestią jest także posiadanie wysokich kompetencji interpersonalnych. Muszą oni zainteresować często niechętnych podjęciu rozmowy klientów produktem, którego niekoniecznie potrzebują. Konsultant musi wyczuć, kiedy warto poświęcić czas i energię na rozmowę z nieprzekonanym człowiekiem a kiedy lepiej odpuścić.
Pracodawcy często przeprowadzają szkolenia dla konsultantów, by mieli oni szansę poznać różne techniki negocjacji i sprzedaży, tak by móc dotrzeć do jak największej ilości osób. Ich pracę rozlicza się najczęściej na bazie wyznaczanych wcześniej ilościowych celów sprzedaży.
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej