Podstawowe Techniki Sprzedaży

Dział: Strefa szkoleń dla handlowca
Szkolenie dostępne w formie: online, zamknięte
Nie trzeba robić wyjątkowych rzeczy, aby uzyskiwać wyjątkowe rezultaty
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA

Podstawowe techniki sprzedaży w formule online to zestaw narzędzi, które powinien znać każdy handlowiec. Większość z nich musi być jednak modyfikowana bo są stosowane w innej rzeczywistości niż przed pandemią. Zamiast spotkań bezpośrednich są rozmowy telefoniczne i video.

Szkolenie uczy jak układać sobie kontakt z klientem w obecnym czasie i jak skutecznie sprzedawać w ciągle zmieniającej się rzeczywistości.

Jednym z największych wyzwań stojącym przed Handlowcami, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakty telefoniczne i video rozmowy.

Ważne, aby Handlowiec miał przygotowany plan na takie spotkanie – jakie stawia sobie cele – na pewno nie może to być spotkanie w celu wyłącznie „budowania dobrych relacji”. Dziś nowoczesny klient wyżej niż relacje stawia wartościowe informacje, doradztwo czy szybkość i bezpieczeństwo realizacji.

Dawniej był nacisk na spotkania bezpośrednie. Dziś często nie jest to możliwe. Alternatywą są więc spotkania niebezpośrednie – online – czy to telefoniczne czy za pomogą video konferencji. W odbiorze klienta jednak to nadal powinno być spotkanie – powinien mieć zarezerwowany czas, być przygotowany (jeżeli jest taka potrzeba).

Podczas szkolenia Podstawowe techniki sprzedaży w formule Online Uczestnicy otrzymają szereg gotowych praktyk i narzędzi, które są skuteczne w obecnym czasie, na polskim rynku.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie

  • Nowoczesny klient vs tradycyjny klient – profile zachowań i potrzeb
  • Jak zmieniły się skrypty podejmowania decyzji po marcu 2020 oraz jak wyglądają obecnie?

2. Róznice  pomiędzy tradycyjną sprzedażą a obecną

  • Zamiast spotkań bezpośrednich spotkania zdalne (telefon, video) – jak je umawiać i kontraktować klienta?
  • Duże znaczenie potrzeby bezpieczeństwa – jak je zaspokajać?
  • Reset relacji – jak wykorzystać możliwości „nowego rozdania” spowodowanego przez pandemię?

3. Przygotowanie do sprzedaży

  • Przygotowanie do rozmowy telefonicznej z klientem:
    • Gdzie szukać kontaktów do nowych klientów
    • Informacje potrzebne przed rozpoczęciem sprzedaży
    • Określenie celu minimum, głównego i maksimum dla każdego kontaktu z potencjalnym i dotychczasowym klientem
  • Rozmowa telefoniczna „z biegu” i umówiona wcześniej na określoną godzinę i informacją o jaki będzie temat i cel to nie są te same rzeczy!

4. Otwarcie – nawiązanie kontaktu z klientem

  • Otwarcie przez telefon, otwarcie podczas video, otwarcie podczas cold call (pierwszy telefon)
  • Rozpoczęcie rozmowy – metody prowadzenia dialogu z rozmówcą a nie monologu handlowca
  • Metody neutralnego rozpoczęcia rozmowy z klientem, nawiązującym do aktualnej trudnej sytuacji rynkowej i jednocześnie prezentującym wyjątkowość podejścia firmy do klientów w obecnym czasie,
  • Sposoby pokonywania barier (sekretariat, osoby przypadkowe, itp.) i docierania do odpowiedniej osoby w strukturze klienta
  • Umawianie spotkań on line

5. Diagnoza potrzeb i oczekiwań klienta

  • Oczekiwania wobec firmy i obsługi – poziom sprzedażowy
  • Oczekiwania wobec usługi – poziom produktowy
  • Oczekiwana nieświadome – poziom psychologiczny
  • Techniki zadawania pytań pomagające w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i produktowych:
  • Zdobywanie informacji w kontekście możliwości cross i up sellingu

6. Prezentacja oferty i rozwiązań

  • Język korzyści
  • Prezentacja korzyści na bazie analizy porównawczej z konkurencją (jak wykorzystać pandemiczny reset relacji)

7. Finalizowanie rozmów z klientem

  • Bariery osobiste w finalizacji na poziomie zachowania i emocji
  • Techniki finalizacji procesu sprzedaży
  • Metody analizy procesu sprzedaży i wyciągania wniosków
  • Czy finalizowanie bez spotkań bezpośrednich jest inne niż tradycyjne?

8. Podsumowanie

  • Formuła start-stop-kontynuacja
    • Co zacznę stosować po szkoleniu?
    • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
    • Jakie działania będę kontynuował?

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badanie Journal of Consumer Research udowodniło, że gdy klientom pokazywano jeden produkt, tylko 10% klientów decydowało się na zakup. Tam gdzie prezentowano dwa różne produkty, sprzedaż wzrosła o 66%.

Szkolenie związane z:
  • Techniki sprzedaży szkolenie
  • Szkolenia ze sprzedaży
  • Szkolenia techniki sprzedaży
  • Techniki sprzedaży
  • Szkolenie techniki sprzedaży

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost wskaźników biznesowych dzięki efektywności każdego członka zespołu
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • zmniejszenie kosztów współpracy z klientami
  • lepsza efektywność działu handlowego

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność rozpoznania barier w sprzedaży
  • zdobycie technik radzenia sobie z obiekcjami
  • opanowanie strategii ustępstw
  • zwiększenie skuteczności zachowania w ostatnim etapie sprzedaży

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
  • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
  • większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
Podstawowe Techniki Sprzedaży

TRENERZY SZKOLENIA (SZKOLENIA ZE SPRZEDAŻY)

VIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B - 3 graczy, którzy zwykle biorą udział w transakcji: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Często równolegle należy stosować wszystkie trzy.

2025-01-14
14 stycznia 2025 - 15 stycznia 2025
2025-01-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead'ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Lepszy sprzedawca? Zalety szkolenia ze skutecznych technik sprzedaży

Takie praktyczne szkolenie to kluczowy element rozwijania efektywnej sprzedaży. Uczestnicy poznają nowoczesne techniki sprzedaży potrzebne w codziennej pracy, zdobywają umiejętności związane z procesem i ćwiczą te umiejętności.

Nowe strategie sprzedaży – naucz się skutecznie pozyskiwać klienta!

Rozwijający się świat sprzedaży stawia przed sprzedawcami nowe wyzwania. W tym kontekście, na szkoleniach poznają oni najnowsze techniki sprzedażowe, w tym sprzedaż zdalną (telefon, video). Poznanie i przećwiczenie tych technik na warsztacie czy szkoleniu umożliwia efektywne prowadzenie działań sprzedażowych w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.

Dlaczego Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma?

Wybierając naszą firmę decydujesz się na partnera z wieloletnim doświadczeniem, imponującym portfolio zrealizowanych szkoleń, który zyskał uznanie w postaci licznych nagród. Nasza firma nieustannie dostarcza skutecznych rozwiązań szkoleniowych, które przekładają się na sukcesy naszych klientów.

Co po szkoleniu? Na jakie kursy i szkolenia ze sprzedaży warto zwrócić uwagę?

Po podstawowym szkoleniu warto zwrócić uwagę na kursy skierowane do menedżerów sprzedaży, które oferują szereg umiejętności niezbędnych do zarządzania i optymalizacji procesów sprzedażowych. Są to m.in. szkolenia związane z negocjacjami, rozumieniem potrzeb klienta czy analizą danych sprzedażowych.