Negocjacje w biznesie

Dział: Strefa szkoleń dla handlowca
Szkolenie dostępne w formie: online, zamknięte
Nigdy nie negocjujmy ze strachu. Ale też nigdy nie bójmy się negocjować
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Co się zmieniło:

  • Spada znaczenie wpływu spotkań bezpośrednich na proces negocjacyjny
  • Rośnie potrzeba maksymalnego wykorzystania czasu rozmowy online i doboru właściwych argumentów w korespondencji

Liczy się szybkość reakcji i adekwatność rozwiązań. To wymusza na działach handlowych rozwój nowych grup kompetencji, które od razu można wdrażać do pracy w postaci kompetencji:

  • Przygotowania w zakresie wiedzy na temat klienta (nie tylko dane biznesowe, ale szeroko rozumiane leady informacyjne)
  • Kontroli procesu rozmowy – perswazja i moderowanie jej przebiegiem
  • Doboru argumentów i budowanie wartości rozwiązań

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie

  • Jak zmienił się sposób pracy z klientami?
  • Jak zmienił się klient?
  • Jak zmieniło się otoczenie biznesu (VUCA)?
  • Dlaczego model ABC (Always Be Closing) już nie działa w kontakcie B2B

2. Oferta wartości

  • Czym jest oferta wartości, elementy składowe.
  • Jak konstruować ofertę wartości, aby jak najlepiej trafiała do konkretnego klienta
  • Opisywanie oferty wartości dla klienta

„Oferta wartości (Customer Value Proposition) – opisuje w jaki sposób oferta, generuje wartość dla konkretnego klienta. Zawiera proste przesłanie realnych korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych, które firma jest w stanie dostarczyć, a dla klienta są one postrzegane jako istotna wartość odróżniająca ofertę od konkurencji.”

3. Model pracy z klientem typu Challanger

  • Teaching
  • Tailoring
  • Taking control

­Menedżer może wnosić do współpracy z klientem dodatkową wartość na cztery główne sposoby:

  • Wskazać klientowi niezauważany przez niego problem
  • Dostarczyć nieprzewidziane dla niego rozwiązanie
  • Ujawnić niezauważaną przez niego szansę czy możliwość
  • Stanowić ogniwo pośredniczące w zakresie zasobów i możliwości

4. Profil interesariusza

  • Typowe role w procesie zakupowym
  • Profil interesariusza
    • Decision owner
    • Decision implementor
    • Decision evaluator

5. Toolbox- narzędziownik negocjacji

  • Dolna linia
  • Cel
  • Kotwica
  • Techniki dokonywania ustępstw
  • Definiowanie interesów vs. stanowisk

6. Warsztat rozwiązań – taktyki negocjacyjne w obecnych czasach

  • Dla określonych  typów klientów
  • Na określone sytuacje trudne
  • Dla najczęściej powtarzających się scenariuszy

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Mitem okazała się kreatywność i inteligencja negocjatorów. Wpływ za skuteczność mają osobiste przekonania o możliwości nabycia kompetencji negocjacyjnych. (badania Hillary Anger Elfenbein)

Szkolenie związane z:
  • Szkolenia negocjacje
  • Negocjacje
  • Techniki negocjacji
  • Style negocjacji
  • Rodzaje negocjacji
  • Etapy negocjacji
  • Szkolenia z negocjacji

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • zwiększenie rentowności sprzedaży
  • osiąganie celów biznesowych przy zachowaniu długoterminowych relacji win/win

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • rozpoznanie i nabycie umiejętności wykorzystywania własnej preferencji negocjacyjnej
  • nabycie umiejętności stosowania różnych stylów negocjacyjnych
  • efektywne stosowanie trików negocjacyjnych
  • rozwój wiedzy i umiejętności stosowania palety skutecznych narzędzi negocjacyjnych od etapu przygotowania po zakończenie negocjacji (egzekwowanie ustaleń negocjacyjnych)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • większa skuteczność w negocjacjach – wymierne rezultaty finansowe
  • optymalizacja czasu trwania procesu negocjacji – oszczędność czasu pracy negocjatora
  • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w negocjacjach
Negocjacje w biznesie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B - 3 graczy, którzy zwykle biorą udział w transakcji: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Często równolegle należy stosować wszystkie trzy.

2025-01-14
14 stycznia 2025 - 15 stycznia 2025
2025-01-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead'ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Szkolenie z negocjacji – taktyki negocjacyjne

Szkolenie z negocjacji to doskonała okazja do rozwoju umiejętności negocjacyjnych. Uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę na temat różnych taktyk negocjacyjnych, które mogą zastosować w trakcie negocjacji handlowych i zakupowych. Trening negocjacji dostarcza narzędzi i strategii niezbędnych do skutecznych negocjacji w biznesie.

Negocjacje w biznesie. Negocjator a klient

Negocjacje w biznesie są częstym elementem wykonywanego zawodu, niezależnie od branży. Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji z klientem jest kluczowa dla sukcesu. Szkolenie z negocjacji pozwala uczestnikom doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne, elastycznie reagować na różne sytuacje i osiągać korzystne porozumienia, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Szkolenie z negocjacji w Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczym Gamma

Nasza firma oferuje wysokiej jakości szkolenia z negocjacji, które posiadają praktyczny wymiar i są dostosowane do potrzeb uczestników. Nasze szkolenia skupiają się na realistycznych scenariuszach, symulacjach negocjacyjnych i praktycznych ćwiczeniach. Dzięki temu uczestnicy mogą rozwijać swoje umiejętności negocjacyjne w bezpiecznym środowisku szkoleniowym. Po ukończeniu szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia, który potwierdza zdobytą wiedzę i umiejętności w obszarze negocjacji.