Szkolenie z negocjacji handlowych
Dlatego też, bardzo cenne dla niejednego pracodawcy jest odbycie certyfikowanego szkolenia z zakresu negocjacji handlowych. Umiejętność negocjacji jest szczególnie pożądana u pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, kadry kierowniczej czy specjalistów, którzy każdego dnia biorą udział w wielu różnych negocjacjach.
Takie szkolenia niosą ze sobą wiele zalet dla ich uczestników, między innymi:
- rozwój szeroko rozumianych umiejętności neogcjacyjnych
- poznanie własnych predyspozycji w negocjacjach
- naukę i doskonalenie strategii, taktyk i technik negocjacyjnych
- poznanie styli negocjacyjnych
- nauka radzenia sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
Choć wiele szkoleń może nieco różnić się pomiędzy sobą pewnymi poruszanymi zagadnieniami. to jednak wiele tematów, pojawia się na każdym z nich niezależnie kto je prowadzi i organizuje.
Chciałbyś rozszerzyć działania sprzedażowe poza spotkanie z klientem? Może chciałbyś uzyskiwać lepszą skuteczność z rozmowy z klientem albo chcesz zostać lepszym negocjatorem? Zobacz nasz dział:
sprzedaż szkolenia i m.in.:
Wybierz najlepszą firmę szkoleniową roku.
Są to takie tematy jak:
- Podstawowa wiedza o każdym z etapów prowadzonych negocjacji - w tej części kursanci przygotowują się do określenia najważniejszych celów prowadzenia negocjacji oraz zbierają wszystkie niezbędne informacje, jakie będą im niezbędne w rozmowie z klientem.
- Pomost negocjacyjny czyli coś pomiędzy kooperacją a konfliktem.
- Przebieg negocjacji, czyli ich obszar, skuteczność, style, alternatywy, manipulacja.
- Negocjacje wokół stanowisk - wysokość początkowej oferty oraz rodzaje skutecznych ustępstw wobec klientów.
- Techniki, taktyki i triki negocjacyjne.
- Wyczuwanie i odpowiednia reakcja na zachowania i intencje rozmówcy.
- Zadawanie właściwych pytań, czyli jedna z największych potęg negocjacji.
- Skuteczne wywieranie wpływu na rozmówcę, czyli jak odpowiednio wybrać strategię i metody negocjacyjne, jakimi technikami wpłynąć na określony typ człowieka, czym jest blef negocjacyjny, jak kontrolować emocje i zachowania rozmówcy.