Techniki sprzedaży w banku

W ofercie różnych banków natrafimy na wile ofert kredytów, lokat oraz innych produktów i instrumentów finansowych. Czytając obszerne listy oferowanych przez nie usług możemy zastanawiać się, jak udaje im się dotrzeć do właściwych klientów i sprzedać produkt.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Rozmawiaj z klientem tak, żeby zaufał Ci. Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Wybierz najskuteczniejszy model negocjacyjny. Rozszerz swoje działania sprzedażowe. Poznaj strategie Twojego rozmówcy. Zobacz szkolenia: szkolenia sprzedażowe, szkolenia z negocjacji, szkolenie techniki sprzedaży.
Najczęstszą techniką jest sprzedaż produktów osobą, które i tak już są klientami banku, na przykład, do konta bankowego oferuje się kartę debetową, lub otwarcie dodatkowego rachunku oszczędnościowego.
O ile same te produkty nie przynoszą instytucji dużych dochodów, to pełnią one ważną funkcję- zachęcają klienta do częstszego korzystania z już posiadanych przez niego instrumentów, oraz wpłacania na konto większych kwot.
Kolejnym produktem bankowym, z którego korzysta bardzo wielu klientów są kredyty. Oferty kredytowe kierowane są do osób o stałym dochodzie, bankom zależy na tym by ich konsumenci byli w stanie spłacać swoje zobowiązania.
Proces akceptacji wniosku o kredyt jest zwykle długotrwały. Kluczowym jest tutaj pozostawanie w stałej relacji z klientem przez konsultantów, których rolą jest nawiązanie relacji z klientem.
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej