Rozmowa z klientem przez telefon

Bez względu na rodzaj wykonywanej pracy, ścieżki kariery, jaką obierzemy, ani typu sprzedaży, jaki prowadzimy prędzej czy później będziemy musieli przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem.

Gamma - Rozmowa z klientem przez telefon

    Bez względu na rodzaj wykonywanej pracy, ścieżki kariery, jaką obierzemy, ani typu sprzedaży, jaki prowadzimy prędzej czy później będziemy musieli przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem.

    Niezwykle ważnym jest, bez względu na cel rozmowy, aby zachować przystępny, ciepły ton głosu, jednocześnie stanowczy, który pozwoli nam na objęcie kontroli nad rozmową.

    Bardzo ważną wskazówką jest posiadanie przed sobą notatnika i długopisu - bardzo często przeceniamy własną pamięć, a informacje przekazywane nam przez klienta mogą przydać nam się nawet jeszcze podczas trwania tej samej rozmowy, a przecież nie chcemy sprawić, aby klient czuł, że go nie słuchamy. Inną wskazówką, dzięki której będziemy w stanie podtrzymać zaangażowanie klienta jest zadawanie pytań.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?

    Gamma – firma szkoleniowa roku.

     

    Nie warto jest jednak pomijać jakość i rodzaj pytań jakie zadajemy - najlepiej, aby były to pytania otwarte i możliwie często dotyczyły osobistych przemyśleń i doświadczeń klienta.

    Rozmowę telefoniczną z klientem najlepiej jest zakończyć - bez względu na przebieg tej rozmowy - miłym tonem głosu, powtarzając wcześniejsze ustalenia.

    Praca w sprzedaży bywa stresująca, a rozmowy z klientami często są burzliwe, jednak to, co z pewnością zapamięta klient, to charakter w jakim została zakończona ostatnia rozmowa ze sprzedawcą, a to często może zadecydować o wyniku rozmowy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza