Na czym polega praca w call center?

Gamma - Na czym polega praca w call center?

    Coraz większą popularnością cieszą się posady takie jak telemarketer, specjalista do spraw obsługi klienta czy sprzedaży. W największych call center pracują na raz tysiące osób, na bieżąco odbierających telefony oraz wybierający numery obecnych lub potencjalnych klientów.

    Duże zainteresowanie pracą w takich miejscach zawdzięczamy między innymi temu, że może ją podjąć właściwie każdy. Już po krótkim, zwykle kilkudniowym szkoleniu, świeżo upieczony operator może rozpocząć pracę na swoim stanowisku.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?

    Gamma – firma szkoleniowa roku.

     

    Zazwyczaj w większych centrach obowiązuje system zmianowy oferujący dużą dowolność w wyborze czasu pracy, co czyni je atrakcyjnym miejscem pracy dla studentów, lub osób poszukujących dodatkowego źródła dochodu.

    Często pracodawcy oferują swoim pracownikom atrakcyjne szkolenia, pozwalające podnieść swoje kompetencje, oraz zapewniają szansę na szybki awans w służbowej hierarchii. Często mamy też do czynienia z atrakcyjnymi systemami motywacyjnymi, nagradzającymi większą aktywność wyższymi zarobkami.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza