Coraz większą popularnością cieszą się posady takie jak telemarketer, specjalista do spraw obsługi klienta czy sprzedaży. W największych call center pracują na raz tysiące osób, na bieżąco odbierających telefony oraz wybierający numery obecnych lub potencjalnych klientów.
Duże zainteresowanie pracą w takich miejscach zawdzięczamy między innymi temu, że może ją podjąć właściwie każdy. Już po krótkim, zwykle kilkudniowym szkoleniu, świeżo upieczony operator może rozpocząć pracę na swoim stanowisku.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Zazwyczaj w większych centrach obowiązuje system zmianowy oferujący dużą dowolność w wyborze czasu pracy, co czyni je atrakcyjnym miejscem pracy dla studentów, lub osób poszukujących dodatkowego źródła dochodu.
Często pracodawcy oferują swoim pracownikom atrakcyjne szkolenia, pozwalające podnieść swoje kompetencje, oraz zapewniają szansę na szybki awans w służbowej hierarchii. Często mamy też do czynienia z atrakcyjnymi systemami motywacyjnymi, nagradzającymi większą aktywność wyższymi zarobkami.