Co to sprzedaż bezpośrednia?
Cechą charakterystyczną sprzedaży bezpośredniej jest to, że może ona mieć miejsce niemal wszędzie. Dom klienta, ulica, targ, spotkanie informacyjne – to tylko niektóre z możliwych postaci sprzedaży bezpośredniej.

Cechą charakterystyczną sprzedaży bezpośredniej jest to, że może ona mieć miejsce niemal wszędzie. Dom klienta, ulica, targ, spotkanie informacyjne – to tylko niektóre z możliwych postaci sprzedaży bezpośredniej. Jest to sytuacja, w której dochodzi do dostarczenia produktu do klienta, aby mógł on zapoznać się z ofertą.
Technika ta wymaga bardzo dużego nakładu pracy i zaangażowania, oraz sporej wiedzy z zakresu sprzedaży i sztuczek sprzedażowych, aby była efektywna i opłacalna.
Doskonałym przykładem sprzedaży bezpośredniej jest dystrybucja kosmetyków i chemii przez firmy zajmujące się MLM (Multi Level Marketing). W tym przypadku, sprzedawca wyszukuje potencjalnych klientów lub miejsca, w których możliwe będzie wystawienie przedmiotów sprzedaży. Następnie, klient ma okazję obejrzenia oferowanych mu produktów, przetestowania ich względem własnych potrzeb i zakupienia na miejscu.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Rozmawiaj z klientem tak, żeby zaufał Ci. Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Wybierz najskuteczniejszy model negocjacyjny. Rozszerz swoje działania sprzedażowe. Poznaj strategie Twojego rozmówcy. Zobacz szkolenia: szkolenia sprzedażowe, szkolenia z negocjacji, szkolenie techniki sprzedaży.
Przy wykorzystaniu tej techniki sprzedaży kluczem do sukcesu są umiejętności interpersonalne i wizerunek sprzedawcy. Ponieważ sprzedaż odbywa się twarzą w twarz z klientem i w czasie rzeczywistym, niezwykle ważne jest prowadzenia przez sprzedawcę rozmowy w taki sposób, aby odbiorca odczuł niemalże stratę na samą myśl o niedokonaniu zakupu.
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna
Klienci myślą: “dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego”. Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w…Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej