Call center, co to za praca?

Call center to miejsce, w którym zostaje przekazana dziennie ogromna ilość połączeń wychodzących i czasem przychodzących.
Zazwyczaj odbywa się tam sprzedaż telefoniczna lub telefoniczna obsługa klienta. Osoby zatrudnione w call center specjalizują się w kontakcie z klientem, a do ich obowiązków należy przede wszystkim odpowiedź na wszelkie pytania, pierwszy kontakt z osobami z dostarczonej przez firmę bazy klientów, prezentacja produktu lub obsługi oferowanej przez korporację.
Nierzadko w call center mieści się również infolinia – w tym przypadku osoby zatrudnione obsługują linię przechodzącą w celu odpowiedzi na pytania, przekierowanie rozmów do odpowiednich działów, obsługi reklamacji oraz udzielenia pomocy technicznej. Najczęściej spotykane oferty pracy w call center to jednak sprzedaż telefoniczna.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca. Wzmocnij wiarę we własne możliwości i negocjuj skuteczniej. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Zobacz: szkolenia z negocjacji, szkolenie telemarketing, profesjonalna obsługa klienta szkolenie. Zobacz cały dział: szkolenia sprzedażowe
Praca polega na wykonywaniu telefonów do osób z gotowej bazy lub samodzielnym wyszukiwaniu potencjalnych klientów, w celu przedstawienia oferty. Stanowisko oferowane przez call center to zazwyczaj Specjalista ds. obsługi klienta bądź Specjalista ds. sprzedaży.
Na takiej posadzie najczęściej spotykamy się z umową zlecenie, godzinną stawką (w zależności od znajomości języków obcych proporcjonalnie wzrasta) oraz systemem motywacyjnym/systemem nagród w postaci prowizji, czyli procentowe zyski ze sprzedaży, plus określone bonusy za wyjątkowe wyniki. Niektóre call center oferują również tzw. premie frekwencyjną.
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej