Call center, co to za praca?

Gamma - Call center, co to za praca?

    Call center to miejsce, w którym zostaje przekazana dziennie ogromna ilość połączeń wychodzących i czasem przychodzących.

    Zazwyczaj odbywa się tam sprzedaż telefoniczna lub telefoniczna obsługa klienta. Osoby zatrudnione w call center specjalizują się w kontakcie z klientem, a do ich obowiązków należy przede wszystkim odpowiedź na wszelkie pytania, pierwszy kontakt z osobami z dostarczonej przez firmę bazy klientów, prezentacja produktu lub obsługi oferowanej przez korporację.

    Nierzadko w call center mieści się również infolinia - w tym przypadku osoby zatrudnione obsługują linię przechodzącą w celu odpowiedzi na pytania, przekierowanie rozmów do odpowiednich działów, obsługi reklamacji oraz udzielenia pomocy technicznej. Najczęściej spotykane oferty pracy w call center to jednak sprzedaż telefoniczna.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca. Wzmocnij wiarę we własne możliwości i negocjuj skuteczniej. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Zobacz: szkolenia z negocjacji, szkolenie telemarketing, profesjonalna obsługa klienta szkolenie. Zobacz cały dział: szkolenia sprzedażowe

     

    Praca polega na wykonywaniu telefonów do osób z gotowej bazy lub samodzielnym wyszukiwaniu potencjalnych klientów, w celu przedstawienia oferty. Stanowisko oferowane przez call center to zazwyczaj Specjalista ds. obsługi klienta bądź Specjalista ds. sprzedaży.

    Na takiej posadzie najczęściej spotykamy się z umową zlecenie, godzinną stawką (w zależności od znajomości języków obcych proporcjonalnie wzrasta) oraz systemem motywacyjnym/systemem nagród w postaci prowizji, czyli procentowe zyski ze sprzedaży, plus określone bonusy za wyjątkowe wyniki. Niektóre call center oferują również tzw. premie frekwencyjną.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza