Szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej
Pamiętajmy, że nawet najlepszy biznes nie przetrwa na rynku, jeśli nie będziemy umieli odpowiednio sprzedawać tego co oferujemy. Sprzedaż bezpośrednia może odbywać się wszędzie, dlatego zawsze powinniśmy być na to przygotowani.

Techniki sprzedaży bezpośredniej. Szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej.
Wymaga dużo czasu, jak i pracy, ale także musi zostać prawidłowo przeprowadzona. Większość technik i strategii jest proste i łatwe do opanowania. Umożliwiają nam szybkie wpływanie na to co myśli klient o nas, o naszym produkcie. W takich sytuacjach, gdy chcemy udoskonalić swoje umiejętności sprzedażowe, warto udać się na szkolenie techniki sprzedaży. Skierowane są do wszystkich osób, które chcą zdobywać sukcesy ze sprzedaży produktów.
Celem takich spotkać są m. in.: zdobycie praktycznej wiedzy, jak sprzedawać lepiej i więcej, rozwijanie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych, odkrycie prawdziwych potrzeb klienta, stworzenie i rozwijanie skutecznej argumentacji sprzedażowej. Warsztaty szkoleniowe pozwalają nam na nabycie wiedzy teoretycznej, jak i praktycznej pod względem każdego, ważnego szczegółu. Kości zyskuje nie tylko b, ale również cała firma. Lepszymi i większymi sprzedażami wiąże się ogólny wzrost sprzedaży, a także wzrost satysfakcji z obsługi klientów.
Wybierz najlepszą firmę szkoleniową roku.
Pozwala na łatwiejsze dostrzeganie potrzeb klienta, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostosować swoje oferty do rynku. Szkolenia z technik sprzedaży obejmują głównie zadania praktyczne. Tylko ciągłe ćwiczenia pozwalają nam na nabycie profesjonalnych umiejętności. Podczas przeprowadzania rozmów stosuje się skuteczne techniki takie jak: mniej przypuszczaj, a więcej pytaj, mniej mów, więcej słuchaj, mniej faktów, więcej korzyści, mniej wrogości, więcej radości.
Komunikacja między sprzedawcą, a klientem przebiegnie dzięki temu gładko, wówczas łatwiej będzie się porozumieć. Przed podejściem do rozmowy sprzedażowej warto także przygotować się w domu, np. nabywając informacje o naszym kliencie.
Każdy konsument chce poczuć się wyjątkowo, wiedzieć, że oferta skierowana jest wyłącznie dla niego i jego potrzeb. Jeśli nie zdążyliśmy nabyć takich informacji, wówczas na początku rozmowy możemy zadać kilka pytań, które dostarczą nam odpowiednią wiedzę. Podczas szkoleń nabywamy także umiejętność, która pozwoli nam na przeprowadzenie takiej wstępnej rozmowy, dodatkowo nie narzucając się.
Windykacja należności
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od…Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej