Szkolenia z obsługi klienta
Wiele firm szkoleniowych prowadzi profesjonalne warsztaty i szkolenia dotyczące prawidłowej obsługi klienta. Udział w takim szkoleniu daje wiele korzyści zarówno dla firmy, jak i klientów tej firmy. Zwiększenie wyników sprzedażowych poprzez wzrost zadowolenia wśród klientów obecnych, a co za tym idzie poprawa wizerunku firmy to jedna z podstawowych korzyści. Szkolenie uczy również wielu nowych technik sprzedażowych, dzięki czemu wzrasta satysfakcja i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Warsztaty i szkolenia poprawiają zadowolenie z wykonywanej pracy u pracowników firmy, pracownicy rozwijają się zawodowo dzięki czemu są również bardziej atrakcyjny na rynku pracy. Uczestnicy szkolenia wzmacniają swoje poczucie pewności siebie i dużo lepiej radzą sobie w późniejszej pracy zawodowej.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.
Program szkolenia z obsługi klienta
Każda szkoła szkoleniowa posiada wypracowany własny ramowy program szkoleniowy. Jednak do podstawy takiego programu należy kilka niezbędnych punktów. Jednym z nich jest teoretyczny wykład na temat profesjonalnej obsługi klienta. Pozwala to na zapoznanie się z tematem, nakreślenie podstawowych błędów w obsłudze klienta. Podczas wykładu uczestnicy szkolenia poznają potrzeby i oczekiwania od strony klienta. Jest to dobry początek do dalszej dyskusji. Kolejnym ważnym tematem poruszanym podczas szkolenia jest profesjonalna komunikacja z klientem. Uczestnicy szkolenia uczą się jak prawidłowo rozmawiać z klientami, jak prowadzić rozmowę telefoniczną, by uzyskać pożądany efekt oraz jak ważny jest kontakt elektroniczny. Szkolenie nakreśla również podstawy savoir-vivre w biznesie oraz prawidłowej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Każde szkolenie powinno również nakreślać mogące wystąpić trudności podczas kontaktu z klientami i sposoby radzenia sobie z nimi. Szkolenie z obsługi klienta uczy uczestników również jakie są podstawowe typy klientów. Wiedza o typach psychologicznych klientów oraz sposobach podejścia do danego typu klienta jest kluczowa w profesjonalnej i prawidłowej obsłudze.