Szkolenie sprzedażowe Łódź
Większość biznesów opiera się na handlu. A żeby handel przynosił odpowiednio wysokie zyski powinien opierać się na dobrej sprzedaży. Żaden handlowiec nie będzie generował odpowiednio wysokich zysków, jeżeli nie będzie znał podstawowych technik sprzedaży.

Szkolenie sprzedażowe Łódź
Większość biznesów opiera się na handlu. A żeby handel przynosił odpowiednio wysokie zyski powinien opierać się na dobrej sprzedaży. Żaden handlowiec nie będzie generował odpowiednio wysokich zysków, jeżeli nie będzie znał podstawowych technik sprzedaży.
Warto odnaleźć szkolenie sprzedażowe Łódź. Pracodawcy, którzy wydelegują swoich pracowników na taki kurs mogą oczekiwać po swojej załodze: zwiększenia sprzedaży, co przełoży się w szybkim czasie na większych obrotach w firmie a także zwiększeniu zysków w firmie. Pracownicy będą potrafili w łatwy sposób nawiązywać nowe kontakty.
Taka umiejętność bardzo przydaje się w pozyskiwaniu nowych klientów dla firmy.
Inne pozytywne umiejętności to: umiejętności prowadzenia prezentacji, nawiązania i utrzymywania długotrwałej relacji z klientem, zrozumienie całego procesu sprzedaży jaka zachodzi w firmie i zrozumienie, że to właśnie od sprzedawców znacznie uzależniony jest sukces w firmie.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Sprawdź naszą ofertę. Najpopularniejsze szkolenia sprzedażowe online:
- Szkolenia z negocjacji. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta.
- Szkolenia ze sprzedaży online. Podstawowe techniki sprzedaży w online to zestaw narzędzi, które powinien znać każdy handlowiec.
- Szkolenia z obsługi klienta online. Warto rozpoznawać typy klientów i dostosowywać scenariusz obsługowy.
Uczestnicy szkolenia nauczą się: w jaki sposób wyszukać klienta oraz jak pozyskiwać informacje o nich. To się przyda przy wyszukiwaniu klientów, których potencjalne potrzeby może spełnić firma.
Uczestnicy nauczą się także w jaki sposób wzbudzać zaufanie poprzez dobre pierwsze wrażenie z elementami etykiety w biznesie. Przyda się także wiedza o socjologicznych i psychologicznych mechanizmach wywierania wpływu na decyzje klienta a także umiejętność dokładnego analizowania potrzeby klienta.
Każdy dobry sprzedawać powinien umieć przedstawić przyczyny takiej ceny a nie innej i umieć obronić jej w sytuacji gdy klient mocno napiera na obniżenie ceny. Jest to ważne dla firmy, ponieważ sprzedawanie produktów czy usługi po kosztach nie będzie generowało odpowiednio wysokich zarobków dla firmy.
Dlatego każda usługa i produkt mają swoją cenę i trzeba potrafić sprzedać właśnie po takiej cenie. W innym przypadku może dla firmy okazać się, że sprzedawanie po niższej cenie całkowicie się nie opłaca. A to na dłuższą metę może doprowadzić do katastrofy biznesowej dla firmy.
Zaawansowane negocjacje w biznesie - gra negocjacyjna
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej