Kluczem do zwiększenia poziomu korzystności zawieranych umów handlowych jest dobrze wykwalifikowana kadra potrafiąca odpowiednio poprowadzić negocjacje. Skuteczne negocjacje to taki, które z jednej strony odpowiednio zabezpieczą interesy firmy, ale jednocześnie ich wynik finalny nie będzie negatywnie wpływać na klienta, czy podmiot współpracujący.
Zła umowa to nie tylko ta, która w niedostateczny sposób zabezpiecza interesy firmy, ale również taka, która w sposób negatywny wpływa na kondycję drugiej strony. Może się ona bowiem poczuć oszukana i nie będzie chciała ponownie podjąć współpracy. Mając to na uwadze warto pamiętać o odpowiednim wyszkoleniu personelu zajmującego się kwestiami negocjacji różnego rodzaju.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Szkolenia z negocjacji - weź udział w negocjacyjnej grze i zdobądź praktyczne umiejętności z zakresu negocjacji. Zwiększ pewność siebie, poznaj zasady komunikacji w negocjacjach i skutecznie prowadź rozmowy. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia z negocjacji.
Mogą Cię również zainteresować: szkolenie techniki sprzedaży, szkolenia dla sprzedawców.
Szkolenia negocjacje handlowe przeznaczone są przede wszystkim dla osób prowadzących negocjacje handlowe z kupcami o bardzo mocnej pozycji na rynku lub też z wymagającymi klientami. Przydadzą się one również handlowcom, kierownikom, dyrektorom, czy managerom działów do spraw klientów, czy działów sprzedaży.
Innymi zainteresowanymi mogą być też przedstawiciele handlowi lub regionalni kierownicy sprzedaży. W końcu, szkolenie jest perfekcyjne dla samych właścicieli podmiotów gospodarczych, osób zarządzających zespołami handlowymi, tych osób, które chciałyby rozpocząć karierę zawodową w branży handlowej, a w końcu dla wszystkich tych, którzy po prostu chcą rozwijać swoje umiejętności.
Wszyscy uczestnicy szkolenie zastaną nauczeni w jaki sposób prowadzić negocjacje, by ich finalnym efektem było osiągnięcie sytuacji korzystnej dla obu stron (sytuacja win-win), dowiedzą się jak wynegocjować korzystne warunki handlowe i jak osiągać postawione cele w relacjach z poszczególnymi klientami.
Wszyscy uczestnicy szkolenie poznają też wiele praktycznych umiejętności w tym między innymi: w jaki sposób zmienić wątpliwości i zastrzeżenia potencjalnego klienta lub kooperenta w jego oczekiwania i potrzeby, jak radzić sobie z różnego rodzaju postawami roszczeniowymi, jak przeciwdziałać manipulacjom i różnego typu presjom, a w końcu jak wyprowadzić negocjacje z impasu jeżeli dojdzie do sytuacji, w której żadna ze stron nie będzie chciała ustąpić.