Obiekcje
Słowo obiekcje kojarzy nam się z posiadaniem pewnych uwag w stosunku do danej czynności lub rzeczy. Dla wielu osób jest to normalne i bardzo częste zjawisko z jakim spotykamy się w naszym życiu. Jednakże z pewnością mało kto zdaje sobie sprawę, jak wiele problemów może ono sprawić sprzedawcą, którzy prowadząc proces sprzedaży ( nawet w prawidłowy i efektywny sposób), usłyszą od klienta jakże kluczowe dla tego zjawiska słowo „ale”.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
W sprzedaży bardzo ważne są: koncentracja na kliencie i budowanie z nim relacji, elastyczność w rozmowie, szybkie podnoszenie się po porażce, umiejętność sprostania sytuacjom nieoczekiwanym i trudnym. Zdobądź kluczowe kompetencje niezbędne w profesjonalnej sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dla handlowców. Zobacz również: szkolenie z negocjacji, szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta.
W takim przypadku kluczem jest by sprzedawca, rozpoznał takową sytuację i uświadomił klientowi jak wiele może stracić jeśli nie kupi danego produktu.
W ten sposób nie będzie on zachęcony do ostatecznego zakupu, dlatego też zawsze należy prowadzić rozmowę w sposób zrozumiały dla klienta.
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej