Konsultant ds sprzedaży
Wśród zawodów, które mają ogromne szanse na aktualnym rynku wymienić warto konsultanta do spraw sprzedaży. Jest to stosunkowo młody zawód, który jednak cieszy się coraz większą popularnością. Niegdyś podobne obowiązki pełnił przedstawiciel handlowy, jednakże zmiany na rynku sprawiły, że pojawiła się nowa funkcja, jaką jest konsultant ds sprzedaży. Czy te zawody się różnią?
Wśród zawodów, które mają ogromne szanse na aktualnym rynku wymienić warto konsultanta do spraw sprzedaży. Jest to stosunkowo młody zawód, który jednak cieszy się coraz większą popularnością. Niegdyś podobne obowiązki pełnił przedstawiciel handlowy, jednakże zmiany na rynku sprawiły, że pojawiła się nowa funkcja, jaką jest konsultant ds sprzedaży. Czy te zawody się różnią?
Przede wszystkim, konsultant ds sprzedaży jest osobą wykształconą, specjalizującą się właśnie w tym działaniu. Ma ogromną wiedzę i umiejętności zarówno w sprzedawaniu, oferowaniu produktów czy usług danej firmy, a ponadto jest członkiem zespołu nastawionego na cele sprzedażowe, realizującego ważne procesy w przedsiębiorstwie.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca. Wzmocnij wiarę we własne możliwości i negocjuj skuteczniej. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Zobacz: szkolenia z negocjacji, szkolenie telemarketing, profesjonalna obsługa klienta szkolenie. Zobacz cały dział: szkolenia sprzedażowe
Konsultant ten ma za zadanie świadomie doradzać i realizować zadania. Podstawowym zadaniem takiej osoby jest nawiązanie i utrzymanie kontaktu z potencjalnym klientem. Dzięki bardzo dokładnej znajomości oferowanych produktów, konsultant ds sprzedaży może znacznie zmaksymalizować sprzedaż, osiągając doskonałe wyniki realizacji celów.
Dzięki inteligencji emocjonalnej, konsultant powinien doskonale wiedzieć, kiedy warto poświęcić komuś czas, bo uda się sprzedać produkt czy usługę, a kiedy lepiej odpuścić. Ponadto, konsultant musi doskonale znać produkty i usługi, jakie oferuje. Cechować powinna go wysoka kultura osobista, kreatywność i przedsiębiorczość, a także ogromne umiejętności negocjacyjne.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Zaawansowane negocjacje w biznesie - gra negocjacyjna
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej