Handel – jak się rozwijać w branży?
Sprzedaż to ciągła nauka – wie o tym każdy, kto posiada jakiekolwiek doświadczenie w handlu bezpośrednim. Aby być dobrym, konkurencyjnym sprzedawcą należy ciągle się rozwijać. Jednym z domowych, niemal bezpłatnych sposobów jest korzystanie z literatury branżowej. Jakiej? Z pewnością takie pozycje jak “Handlowanie to gra” to podstawa.
Dobrym sposobem na rozwój osobisty, także w zakresie sprzedaży, jest korzystanie z darmowych materiałów internetowych. Filmy, wykłady oraz szkolenia motywacje to tylko część tego, co możemy znaleźć w Internecie. Dzięki dostępowi do sieci znajdziemy także mnóstwo darmowych i płatnych kursów, które pozwolą na podnoszenie własnych kompetencji.
A jeśli już jesteśmy przy kursach – z pewnością także warto wybrać się na praktyczne warsztaty i szkolenia, które są organizowane przez wiele podmiotów prywatnych, szkół wyższych i fundacji. Pozwala to na zdobycie wiedzy i umiejętności, ale również często umożliwia zdobycie certyfikatów i zaświadczeń, które tak chętnie przyjmowane są przez pracodawców.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
O czym warto pamiętać podczas wyboru odpowiedniego sposobu nauczania? Przede wszystkim od naszego czasu i dostępności – możliwości internetowej nauki z pewnością pozwalają na większą elastyczność niż kursy stacjonarne.
Równocześnie jeśli zależy nam na certyfikatach i potwierdzeniach udziału w szkoleniach, warto wybierać renomowane placówki, które naprawdę liczą się dla pracodawców. Bez wątpienia jednak każdy rozwój osobisty jest pożądany – szczególnie ten, który wykonujemy z własnej woli i który może nam pomóc być lepszym, wydajniejszym i skuteczniejszym pracownikiem, który nastawiony jest na osiąganie wyznaczonych celów.
Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży
Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach: „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku „przyszły plan sprzedaży” – jak…Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej