Tworzenie modeli biznesowych

Czy poważnie rozważasz prowadzenie własnej firmy? Czy środowisko, w jakim rozwija się twój biznes uległo radykalnej zmianie? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na co najmniej jedno z tych pytań, powinieneś sięgnąć po książkę „Tworzenie modeli biznesowych”.
Nie jest to typ książki, którą przeczytasz raz i odłożysz na półkę. Jest to lektura, do której można nieustannie się odnosić. Zawiera mnóstwo narzędzi, które pomogą ci zrozumieć, zaprojektować, zmodyfikować i zastosować modele biznesowe.
Tworzenie takich modeli opiera się na dziewięciu elementach, które należy przyswoić przed rozpoczęciem działania: Segmenty Klientów (CS): kim są twoi klienci i dlaczego od ciebie kupują? Jaki jest twój archetyp klienta. Dokładnie poznaj i zrozum swoich klientów. Propozycja Wartości (VP): Jaki produkt/usługę tworzysz i dla kogo? Jakie potrzeby zaspokajasz? Jakie problemy rozwiązujesz? Kanały (CH): Jak twój produkt/usługa trafia do klientów?
Czy twój kanał dystrybucji jest wirtualny czy fizyczny? Relacje z klientami (CR): Jak zamierasz zdobyć i utrzymać klientów przy sobie? Jak chcesz zwiększyć bazę klientów? Źródła Przychodów (RS): Jak zamierzasz zarabiać pieniądze? Na jakie wartości zwracają uwagę twoi klienci? Kluczowe Źródła (KR): Czego potrzebujesz, aby twoja firma dobrze funkcjonowała? Jakie są podstawowe elementy, których potrzebujesz? Ludzie? Finansowanie? Magazynowanie? Lista klientów? Kluczowe Działania (KA): jakie działania musisz podjąć, aby kierować biznesem? Jakie są tego najważniejsze aspekty? Kluczowi Partnerzy (KP): jakie działania prowadzą twoi partnerzy? Co dzięki nim zyskujesz? Struktura Kosztów (CS): jakie są stałe i zmienne koszty prowadzenia biznesu? Jakie działania kosztują cię najwięcej? Kiedy zrozumiesz te dziewięć elementów, należy odpowiedzieć na zestaw pytań i odpowiedzi umieścić na Płótnie Tworzenia Modelu Biznesowego.
Książka została podzielona na sekcje, które w systematyczny sposób pozwalają ci rozwijać twój model biznesowy. Istnieją trzy różne typy przedsiębiorstw: zajmujące się relacjami z klientami, innowacyjne i infrastrukturalne, a korporacja może być więcej niż tylko jednym z nich. Każdy ze wspomnianych w książce modeli biznesowych jest dokładnie opisany na podstawie studium przypadku, a czytelnik sam wybiera który z nich jest odpowiedni dla jego firmy.
Książka jest przepełniona informacjami, dzięki którym każda koncepcja opracowana przez autorów jest przejrzyście wyjaśniona. Informacje te podawane są w małych dawkach, występuje też dużo ilustracji, więc czytelnik może spokojnie przetrawić wszystko, czego się dowiedział. Dodatkowo, podręcznik pokazuje, jak zaprojektować swój własny model biznesowy i rozwinąć strategię naszej firmy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
Autorzy radzą, aby przeczytać tę książkę raz, a potem kolejny, sekcja po sekcji, odpowiadając na pytania stawiane po każdej z nich. Dzięki temu będziemy nadążać za całym procesem i po głębokiej analizie skończymy naszą książkę ze stworzonym modelem biznesowym.
„Tworzenie modeli biznesowych” to idealna pozycja dla osób startujących z nowym pomysłem na firmę, a także dla tych, którzy pragną zmienić coś w już istniejącym przedsiębiorstwie. Nie warto jej czytać tylko po to, aby uzyskać nową garść informacji, ale po to, aby podjąć konkretne działania.
Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…NEGOCJACJE - taktyki mistrzów
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki.…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej