To idealna lektura dla osób, które nie czują się pewne w wykonywaniu tzw „cold calls” – zimnych telefonów, a jest to nieodłączna część ich pracy. Odpowiednie sprzedanie produktu lub usługi decyduje o naszej przyszłości w firmie oraz pozycji, dlatego z pozoru prosta czynność może okazać się decydująca w dla czyjejś kariery.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Szkolenie sprzedaż telefoniczna - przełamanie barier osobistych dotyczących telesprzedaży jest kluczowe w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych. Na szkoleniu z telesprzedaży dowiesz się jak przełamać osobisty opór związany z rozmową telefoniczną, jak stosować metody perswazji, jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowie z klientem. | Firma Gamma sp. j. zaprasza na szkolenia z telemarketingu i profesjonalnej sprzedaży. Zobacz też
szkolenie z negocjacji,
szkolenie dla handlowców.
Art Sobczak, autor książki, stanął właśnie przed takim wyzwaniem, kiedy założył własną działalność i musiał pozyskać nowych klientów. Długo ćwiczył, analizował i przygotowywał konspekty takich rozmów i wszystkie najważniejsze wskazówki zawarł w tej książce.
Książka składa się z czterech części:- Część I:
Koncepcja Inteligentnej Rozmowy: „Telefon w ciemno to głupota, ale pozyskiwanie klientów to konieczność: receptą jest Inteligentna Rozmowa”
- Część II:
Planowanie rozmowy telefonicznej: w tej części dowiemy się między innymi jak zbierać informacje oraz jak sprawić, aby twoje rozmowy były inteligentne, jak wytyczyć cele Inteligentnej Rozmowy i na zawsze pozbyć się poczucia odrzucenia
- Część III:
Przygotowanie i realizacja Inteligentnej Rozmowy: w tej części trafimy na rozdziały takie jak: jak zostawić inteligentną wiadomość głosową, zdanie wprowadzające: czego unikać, aby zminimalizować negatywną reakcję, jak wzbudzić zainteresowanie w pierwszych zdaniach Inteligentnej Rozmowy, jak poradzić sobie z wczesną odmową podczas Inteligentnej Rozmowy, słuchanie: jeszcze ważniejsza strona zadawania pytań, podsumowanie rozmowy i ustalenie kolejnych działań
- Część IV:
Usystematyzowanie wiedzy: tutaj dowiemy się między innymi: jak sprawić inteligentne wrażenie: skuteczna komunikacja przez telefon, jak wyzwalać i utrzymywać motywację, jak osiągać sukcesy z modelem Inteligentnej Rozmowy.
Książka została napisana w sposób uniwersalny, zawiera w sobie wiele przykładów z życia codziennego i praktycznych ćwiczeń. Informacje w niej zawarte przydadzą się też m.in. na spotkaniach czy targach.