Zarządzanie relacjami z klientem

Zarządzanie relacjami z klientem ma na celu wypracowanie i utrzymanie korzystnej dla obu stron relacji pomiędzy firmą a jej interesantami. 

Gamma - Zarządzanie relacjami z klientem

    Zarządzanie relacjami z klientem ma na celu wypracowanie i utrzymanie korzystnej dla obu stron relacji pomiędzy firmą a jej interesantami.

    W większości opiera się ona na przedsiębiorcy oferującym konsumentom tak wysoką, jakość swoich usług by był on w pełni usatysfakcjonowany.

    Często by wyjaśnić naturę takiej relacji obrazuje się przykładem właściciela małego sklepu w relacji z jego klientami. Jeżeli regularnie robią w jego sklepie zakupy, to w pewnym momencie ich lojalność zostaje nagrodzona tym, że sklepikarz doskonale wie, czego potrzebują i jest w stanie na ich potrzeby odpowiedzieć.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia. Zapoznaj się z nimi.

     

    W biznesie operującym na większą skalę, relacje z klientem buduje się poprzez programy lojalnościowe, na przykład oferując niższe stawki stałym parterom, w zamian to, że zamawiają usługi regularnie czy bardzo terminowo regulują wszystkie należności.

    Głównym zadaniem zarządzania relacjami z klientem jest przenalizowanie historii współpracy, tak by zabezpieczyć kontakty z wartościowymi partnerami biznesowym.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza