Word – Zaznacz wszystko
Często zdarza się, że potrzebujemy zaznaczyć całą zawartość danego dokumentu – zarówno tekst jak i dołączone grafiki czy inne obiekty.

Word – Zaznacz wszystko
Często zdarza się, że potrzebujemy zaznaczyć całą zawartość danego dokumentu – zarówno tekst jak i dołączone grafiki czy inne obiekty.
Aby nie trzeba było przeciągać kursorem przez cały dokument, mamy do wyboru dwie opcje zaznaczania wszystkiego.
Jedną z nich jest skrót klawiszowy Ctrl + A. Druga opcja zawiera się w funkcjach programu Word.
Oto jak skorzystać z opcji zaznacz wszystko:
- Wejdź w zakładkę Narzędzia Główne
- W grupie Edytowanie wybierz opcję Zaznacz
- Z rozwiniętej listy wybierz Zaznacz wszystko
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
MS Excel - formuły tablicowe
Microsoft excel szkolenie – Formuły tablicowe mogą o wiele więcej niż standardowe. Potrafią pracować na zbiorach danych oraz zwracać w wyniku zbiory danych. Są bardzo…MS Excel - Analiza i prezentacja danych
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się analityczną analizą danych, pracowników działów analiz, jakości i logistyki, liderów i członkowie zespołów doskonalących.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej