Word - Sprawdzanie pisowni
Program Microsoft Word domyślnie sprawdza i poprawia wszelkie błędy związane z pisownią w naszym dokumencie.
Jest to przydatna opcja gdy piszemy obszerny tekst i nie mamy czasu, by przejrzeć go w całości w poszukiwaniu literówek. Są jednak osoby, które wolą same przeprowadzać korektę tekstu, w tym przypadku warto wiedzieć jak wyłączyć opcję sprawdzania pisowni.
Jak włączyć/wyłączyć sprawdzanie pisowni?
- Wejdź w zakładkę Plik i u dołu strony wybierz Opcje
- Pojawi się okno, w którym należy wybrać Sprawdzanie
- Chcąc włączyć bądź wyłączyć opcję sprawdzania pisowni należy odpowiednio zaznaczyć bądź odznaczyć pole wyboru przy napisie Sprawdź pisownię w trakcie pisania. Mamy tu także do wyboru m.in. opcję sprawdzania gramatyki i oznaczania błędów w trakcie pisania.
Przykład użycia:
![](/wp-content/uploads/images/excel/n_sprawdzanie_pisowni2.jpg)
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Uczestników tego szkolenia interesują również:
Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!