Word – Jak dodać i jak usunąć komentarze?

Opcja Komentarze jest przydatna gdy chcemy zapisać notatkę dotyczącą danego fragmentu tekstu tak, by nie zapomnieć o ważnych informacjach bądź poprawkach.

Gamma - Word - Jak dodać i jak usunąć komentarze?

 

Word - Jak dodać i jak usunąć komentarze?

Opcja Komentarze jest przydatna gdy chcemy zapisać notatkę dotyczącą danego fragmentu tekstu tak, by nie zapomnieć o ważnych informacjach bądź poprawkach.

Funkcja ta ma również zastosowanie w przypadku gdy dostęp do danego dokumentu ma więcej niż jedna osoba – komentarze są łatwą i szybką opcją przekazania uwag dotyczących konkretnego fragmentu tekstu.

Jak wstawić komentarz w wordzie?

  • Zaznacz tekst, którego ma dotyczyć komentarz
  • Przejdź do zakładki Recenzja
  • Z grupy Komentarze wybierz opcję Nowy komentarz
  • Wpisz treść komentarza

Jak usunąć komentarze w wordzie?

  • Przejdź do zakładki Recenzja, następnie kliknij Pokaż komentarze
  • Zaznacz komentarz, który chcesz usunąć i z grupy Komentarze wybierz opcję Usuń.

Przykład użycia:

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.

Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Często zdarza się, że potrzebujemy zaznaczyć całą zawartość danego dokumentu – zarówno tekst jak i dołączone grafiki czy inne obiekty.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Twarda spacja to termin określający spację, która trzyma dwa wyrazy razem i nie rozłącza ich przy modyfikowaniu treści bądź układu tekstu.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza