Word – Jak dodać i jak usunąć komentarze?
Opcja Komentarze jest przydatna gdy chcemy zapisać notatkę dotyczącą danego fragmentu tekstu tak, by nie zapomnieć o ważnych informacjach bądź poprawkach.

Word – Jak dodać i jak usunąć komentarze?
Opcja Komentarze jest przydatna gdy chcemy zapisać notatkę dotyczącą danego fragmentu tekstu tak, by nie zapomnieć o ważnych informacjach bądź poprawkach.
Funkcja ta ma również zastosowanie w przypadku gdy dostęp do danego dokumentu ma więcej niż jedna osoba – komentarze są łatwą i szybką opcją przekazania uwag dotyczących konkretnego fragmentu tekstu.
Jak wstawić komentarz w wordzie?
- Zaznacz tekst, którego ma dotyczyć komentarz
- Przejdź do zakładki Recenzja
- Z grupy Komentarze wybierz opcję Nowy komentarz
- Wpisz treść komentarza
Jak usunąć komentarze w wordzie?
- Przejdź do zakładki Recenzja, następnie kliknij Pokaż komentarze
- Zaznacz komentarz, który chcesz usunąć i z grupy Komentarze wybierz opcję Usuń.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
MS Word zaawansowany
Szkolenie Word przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby…MS Word średnio zaawansowany
Szkolenie MS Word – Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej