Wartość dodana w biznesie

Równie ważne staje się skompletowanie zespołu pracowników, którzy z jednej strony będą się dobrze czuli w swoim towarzystwie, a z drugiej strony będą efektywnie pracowali. Dobrze, aby nad tym wszystkim czuwał doświadczony specjalista w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
W sprzedaży bardzo ważne są: koncentracja na kliencie i budowanie z nim relacji, elastyczność w rozmowie, szybkie podnoszenie się po porażce, umiejętność sprostania sytuacjom nieoczekiwanym i trudnym. Zdobądź kluczowe kompetencje niezbędne w profesjonalnej sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dla handlowców. Zobacz również: szkolenie z negocjacji, szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta.
Biorąc pod uwagę to, czy zatrudniony zespół pracowników jest efektywny i czy warto w niego inwestować czy też bardziej opłacalne będzie znalezienie następców warto stosować pewne kryteria ewaluacyjne. Jednym z nich może być na przykład wartość dodana kapitału ludzkiego. Jest to wskaźnik obliczany przy pomocy wzoru matematycznego.
Wykorzystuje się w tym przypadku takie dane jak chociażby przychody firmy, poniesione koszty operacyjne koszty wynagrodzeń pracowników oraz pozostałe wydatki. Ważne jest określenie okresu, dla jakiego wyznaczany jest konkretny wskaźnik. Doświadczeni menedżerowie powinni korzystać z różnorodnych metod oceny skuteczności zespołu pracowników, tak samo jak różne powinny być metody motywacyjne.
Dla efektywnego zarządzania firmą niezmiernie istotny jest nieustanny rozwój kadry zarządzającej. Menedżerowie, nawet ci, którzy ukończyli prestiżowe studia podyplomowe nie powinni spoczywać na laurach, tylko wciąż szukać kolejnych możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji. Jedną z najbardziej efektywnych metod szkoleniowych jest udział w specjalistycznych warsztatach z zakresu HR.
Przeważnie mają one tryb weekendowy i organizowane są w każdym większym mieście. Koszt udziału w nich nie należy do najniższych, jednak jeżeli firmie zależy na rozwoju pracowników, to z pewnością udzieli ona refundacji za udział w takim szkoleniu.
Innowacyjność i kreatywność
Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans, przeformułowania niespodziewanych problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Zapraszamy na…Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej