Warsztaty z komunikacji
Prawidłowa komunikacja w formie jest sprawą kluczową dla prawidłowego działania przedsiębiorstwa. Komunikacja pozwala porozumiewać się ze współpracownikami, z przełożonym oraz sprawnie oddelegowywać zadania i monitorować postępy.

Warsztaty z komunikacji
Prawidłowa komunikacja wpływa na jakość świadczonych usług oraz na jakość kontaktów z klientami. Lider, który potrafi dobrze zarządzać i komunikować się w swoim zespole osiąga zdecydowanie wyższe wyniki.
Gdzie nauczyć się poprawnej komunikacji w firmie?
Dobre i wartościowe warsztaty z komunikacji stawiają przede wszystkim na aktywne ćwiczenia. Podczas gier, zabaw i ćwiczeń uczestnicy szkolenia mogą w sposób czynny przyswoić przekazywane informacje. Podczas warsztatów pokonywane są bariery komunikacyjne, dzięki czemu jakość codziennej komunikacji jest zdecydowanie lepsza.
Poprawa komunikacji w firmie pozwala na wyeliminowanie kilku najczęściej występujących problemów w firmie. Pierwszym z nich jest nieumiejętność rozmowy o popełnianych błędach. Zespół, który nie potrafi rozmawiać o swoich błędach, nie będzie potrafił się ich pozbyć.
Kolejnym problemem w zespole mogą być nieporozumienia wynikające z nieprawidłowej komunikacji. Jasne i klarowne sygnały i komunikaty pozwalają na uniknięcie wielu nieporozumień. W wielu firmach starsi stażem pracownicy nie potrafią przekazać swojej wiedzy i umiejętności młodszym kolegom. Z tego też powodu młodsi stażem pracownicy muszą samodzielnie nauczyć się wszystkiego, co zdecydowanie trwa dłużej.
Zapraszamy.
Korzyści z udziału w warsztatach dla zespołu.
Zespół, który bierze udział w warsztatach z prawidłowej komunikacji wiele zyskuje. Najważniejszym plusem jest fakt efektywniejszego wykorzystywania czasu pracowników przy wykonywaniu codziennych obowiązków. Jeśli pozbędziemy się kilku podstawowych błędów komunikacyjnych zespół będzie działał sprawniej.
W wyniku poprawy jakości komunikacji w postaci warsztatów z komunikacji, w firmie zdecydowanie poprawia się również atmosfera w zespole oraz zaangażowanie pracowników w wykonywanie swoich obowiązków.
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej