Profesjonalna obsługa klienta – szkolenie przeznaczone dla działów i pracowników obsługi klienta oraz dla pracowników działu reklamacji, jak również dla wszystkich tych pracowników, którzy na co dzień zajmują się problematyką obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, serwisem, pracują na recepcji, w help desku, czy też są przedstawicielami handlowymi lub specjalistami ds. obsługi klienta.
Opisywane szkolenie zawiera w sobie zarówno elementy teoretyczne, jak też praktyczne, przy czym główny nacisk kładziony jest na rozwój praktycznym umiejętności z zakresu obsługi klienta. Podczas warsztatów nagrywane są przykładowe sytuacje obsługi klienta, które w następnej kolejności są analizowane przez uczestników pod kątem efektywności, mocnych i słabych stron pracownika, jego zalet i popełnianych błędów (studium przypadku).
Ponadto uczestnicy sami ćwiczą różnorodne modele obsługi w zmiennych sytuacjach – w tym zakresie otrzymują wsparcie mentorskie ze strony nauczycieli i trenerów prowadzących opisywane szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.
Podczas całego szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta wszyscy jego uczestnicy uczą się: profesjonalnych standardów obsługi klienta, celów, technik i etapów obsługi, sposobów budowy obopólnie korzystnych relacji na linii firma-klient, rozpoznawania oczekiwań i aktywnego słuchania klienta, skutecznego przekazywania klientowi wszelkich niezbędnych informacji, egzekwowania niezbędnych wymogów od klienta, asertywności, radzenia sobie z krytyką ze strony klienta i porównaniami do przedsiębiorstw konkurencyjnych, obsługi w sytuacji reklamacji oraz obsługi klienta trudnego tj. roszczeniowego lub zdenerwowanego, czy wzburzonego.
Uczestników zapoznaje się również z nieświadomymi przekazami komunikacyjnymi wynikającymi z tonu głosu, czy mowy ciała, zarówno ich, jak również klientów.
Udział w opisywanym szkoleniu znacząco zwiększy umiejętności interpersonalne wszystkich jego uczestników, a także poprawi ich odporność na stres, co w pracy związanej z obsługą klientów (zwłaszcza w przypadku reklamacji) ma wyjątkowo szczególne znaczenie.