Organizatorzy szkoleń z zakresu negocjacji biznesowych przyjęli niepisaną zasadę, że poza zajęciami teoretycznymi organizowane są również przynajmniej dwie gry strategiczne z zakresu negocjacji i rozwiązywania konfliktów.
Najpopularniejsze i najczęściej powtarzające się niemal na wszystkich szkoleniach gry strategiczne to:
- wierzyciele - to gra symulacyjna, która pozwala na bardzo skuteczne zobrazowanie zależności jakie zachodzą pomiędzy wynikami osiąganymi w trakcie negocjacji a umiejętnościami i doświadczeniem jakie reprezentuje sobą dany negocjator. Im większa wiedza i doświadczenie negocjatora, tym bardziej imponujące wyniki on osiąga;
- archipelag to gra dla typowych dyplomatów, a jej przebieg przedstawia nieco pertraktację pomiędzy kilkoma państwami ( gra najlepiej wypada gdy sa to trzy państwa). Rozmaite konflikty i pakty zawierane pomiędzy poszczególnymi stronami bardzo uatrakcyjniają i sprawiają, że rozgrywka staje się wciągająca i niepowtarzalna.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia.
Zapoznaj się z nimi.
Każde szkolenie z zakresu negocjacji biznesowych nastawione jest na realizację następujących celów:
- skuteczne budowanie długotrwałych relacji z klientami
- poznanie, jak wartości firmy odnoszą się do prowadzenia negocjacji
- jak wpływać na równowagę sił pomiędzy stronami podejmującymi negocjację
- poznanie powodów, dla których warto domagać się od klienta więcej, niż początkowo zamierzaliśmy
- jakie są cechy dobrego negocjatora i co może wpływać na atmosferę podczas negocjacji
- jak zapewnić jak najlepsze rozwiązania dla obu stron negocjacji
- metody redukowania stresu w czasie negocjacji
- przygotowywanie scenariusza i jego konsekwentna realizacja podczas negocjacji
- jak umiejętnie wykorzystywać swoje mocne strony w czasie negocjacji.
Szkolenia z negocjacji biznesowych polecane są w szczególności dla wszystkich tych, którzy na co dzień w swojej pracy prowadzą negocjacje biznesowe, czyli osób pracujących na stanowiskach handlowców, kierowników czy też dla każdego, kto musi prowadzić negocjacje z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.