Szkolenia menedżerskie Poznań
Menedżer (czy też z angielskiego manager) to osoba, która odpowiedzialna jest za realizacje procesu zarządzania, do którego zalicza się między innymi planowanie pracy podległych sobie osób, podejmowanie związanych z nią decyzji oraz przewodzenie, doradzanie, motywowanie i kontrolowanie pracowników.

Szkolenia menedżerskie Poznań
Menedżer (czy też z angielskiego manager) to osoba, która odpowiedzialna jest za realizacje procesu zarządzania, do którego zalicza się między innymi planowanie pracy podległych sobie osób, podejmowanie związanych z nią decyzji oraz przewodzenie, doradzanie, motywowanie i kontrolowanie pracowników. Od menedżera w dużej mierze zależy efektywność pracy wykonywanej przez konkretna grupę ludzi a także relacje, jakie pomiędzy nimi panują.
Dla osób pragnących zwiększyć swoje kompetencje zawodowe, aby aplikować w przyszłości na stanowisko menedżerskie oraz dla obecnych menedżerów, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w działaniu przygotowano szereg ciekawych szkoleń, organizowanych przez wiele placówek na terenie Poznania i całego województwa wielkopolskiego.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Sprawdź naszą ofertę. Najpopularniejsze szkolenia sprzedażowe online:- Szkolenie komunikacja z klientem. Lojalny, zadowolony klient to wartość, skarb. Trzeba o niego dbać..
- Techniki sprzedaży B2B online. Szkolenie ma za zadanie przygotować handlowców do prowadzenia rozmów z klientami w nowy sposób
Szkolenia prowadzone są zwykle w formie warsztatów, zarówno dla grup jak i osób indywidualnych. Często można także wziąć udział w treningu prowadzonym w trybie szkolenia online, co jest dla wielu osób sporym ułatwieniem.
Poszczególne kursy dotyczyć mogą zarządzania zespołem ogólnie czy też konkretnych zagadnień, takich jak zarządzanie konfliktem, zarządzanie zmianą, motywacja pracowników, coaching, sytuacje kryzysowe i inne.
Dzięki udziałowi w prowadzonym przez profesjonalnych i doświadczonych trenerów szkoleniu zyskać można między innymi poznanie zasad asertywnej komunikacji oraz kierowania emocjami w trakcie rozmowy, umiejętność budowania własnego autorytetu oraz wiarygodnych przekazów, zarządzanie potencjałem i relacjami w zespole, elastyczność w stosowaniu różnego rodzaju procedur, świadomość własnego stylu przywództwa, swoje mocne strony i obszary wymagające rozwoju i inne praktyczne umiejętności.
Udział w szkoleniu, które za zadanie ma zwiększyć kompetencje menedżera związane z zarządzaniem swoim zespołem, przynosi zwykle obopólne skutki.
Menedżer nie tylko potrafi sprawnie i skutecznie zarządzać pracą ludzi, ale też zyskuje ich szacunek. Pracownicy są odpowiednio motywowani i wykonują swe obowiązki we właściwej atmosferze, dzięki czemu czerpią z pracy satysfakcje. Sytuacja ta przekłada się na ogólne wyniki danej firmy.
Lider Transformacyjny - przywództwo przyszłości
To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej