Skuteczna postawa sprzedawcy

Najważniejszą cechą skutecznej sprzedaży jest postawa sprzedawcy. To właśnie ona decyduje o tym, w jaki sposób sprzedawca jest odbierany przez potencjalnych klientów, co wpływa na ich nastawienie i chęć zakupu danego produktu.

Gamma - Skuteczna postawa sprzedawcy

    Wiele szkoleń sprzedażowych skupia się jedynie na teorii i technikach sprzedaży, nie ucząc uczestników odpowiedniego nastawienia i umiejętności dobrego podejścia do klienta. Sama wiedza zaś nie jest wystarczającym narzędziem umożliwiającym prowadzenie skutecznej sprzedaży - dlatego też wielu uczestników szkoleń sprzedażowych jest nimi rozczarowana.

    Nauka skutecznej postawy sprzedawcy na kursach sprzedażowych

    Istnieją kursy sprzedażowe, które pozwalają uczestnikom na nauczenie się tego, w jaki sposób powinna wyglądać prawidłowa postawa w sprzedaży. W jaki sposób są prowadzone takie szkolenia? Często opierają się one na pracy nad konkretnymi przypadkami, co sprawia, że uczestnicy zdobywają wiedzę podaną w formie bardzo praktycznej i przystępnej. Niekiedy też kursanci otrzymują zadania, których wypełnianie podczas pracy pomoże im w nauczeniu się poprawnej postawy sprzedawcy, co przełoży się na uzyskiwanie lepszych wyników.

    Komunikatywność i umiejętności negocjacyjne kluczem do sukcesu

    Posiadanie doskonałej wiedzy nie zda się na nic, jeśli dana osoba nie będzie potrafiła zastosować jej w praktyce, podczas rozmowy z klientem. Komunikatywność i umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów jest cechą, która dla niektórych jest naturalnym zachowaniem, inni zaś muszą poświęcić bardzo wiele czasu, aby nauczyć się takiego sposobu zachowania. Dobrą wiadomością jest jednak to, że nawet osoby pozbawione naturalnych predyspozycji do nawiązywania kontaktów z innymi są w stanie się tego nauczyć.

    Postawa w sprzedaży

    Zdolności negocjacyjne są rzeczą, która staje się w biznesie coraz bardziej istotna. Dobry sprzedawca musi być jednocześnie dobrym negocjatorem - powinien wiedzieć, w jaki sposób przekonać klientów do kupna tego, co chce im zaoferować, musi także być w stanie rozwiązywać ewentualne konflikty i zapobiegać im.

     

    Co to jest sprzedaż narracyjna i co sprawia że klient zaczyna nam ufać? Jak dobrać technikę sprzedaży do klienta? Jak podźwignąć się z porażki i odbudować pewność siebie w kolejnych spotkaniach z klientem? Jak finalizować sprzedaż. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży. Zapoznaj się z: szkolenia z negocjacji, szkolenia techniki sprzedaży, szkolenia z obsługi klienta. Gamma - firma szkoleniowa roku!

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza