Profesjonalna obsługa klienta – czym się cechuje?
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta pozwoli nam dowiedzieć się, jak pogodzić stanowczość z uprzejmością wobec klientów, jak zorganizować systemową obsługę, poradzić sobie z trudnymi emocjami jakie pojawiają się przy kontaktach z klientami oraz jak stworzyć pozytywną atmosferę zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Przebieg szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta
Na szkoleniu omawiane są konkretne zagadnienia, które dotyczą postaw poprawnej komunikacji w biznesie, przede wszystkim w telefonicznym kontakcie. Nie od dziś wiadomo, że prawidłowa obsługa klienta prowadzi do szybszego rozwoju firmy. Warsztaty pomogą nam budować relacje z klientem tak, aby jego potrzeby zostały zrozumiane i chciał wrócić do naszej współpracy jeszcze nie raz.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.Klient potrzebuje dobrze przygotowanej oferty, która odpowie na jego wszystkie oczekiwania. Istotne znaczenie ma tutaj wiedza i kompetencje handlowców. Jeśli odpowiednio je wykorzystamy, zaspokoimy potrzeby naszych klientów. Profesjonalna obsługa klienta polega więc na uważnym słuchaniu i diagnozowaniu problemu. Na końcu udzielamy informacji, która wyeliminuje problem. Dobrze obsłużony
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej