Język werbalny i niewerbalny ma duże znaczenie w komunikacji
Zasady komunikacji- na co zwrócić uwagę?
Na samym początku należy aktywnie słuchać drugiej osoby i także nawiązać z nią kontakt wzrokowy. Rozmawiając z klientem, czy też pracownikiem warto także zachować pełne opanowanie i w żadnym razie nie dać się sprowokować. Nie można też pokazać swojej słabości, czy strachu. Oczywiście rozmawiając koniecznie należy uświadomić sobie cel, do którego dążymy i czego oczekujemy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Czujesz się nie rozumiany przez innych? Chcesz lepiej zarządzać swoim czasem i umiejętnościami? Odwiedź nasz dział szkoleń interpersonalnych i wybierz interesujące Cię szkolenie np: szkolenia komunikacja, zarządzanie czasem szkolenie, szkolenie radzenie sobie ze stresem
Komunikacja interpersonalna- nadawca odbiorca, przekaz
W każdej komunikacji interpersonalnej taką samą rolę odgrywają zarówno nadawca, odbiorca, jak i przekaz. Nadawca przesyła wiadomość do odbiorcy. Tą wiadomością jest przekaz. Już na samym początku trzeba ustalić sobie co jest naszym celem w danej komunikacji i do tego w dużej mierze trzeba dostosować język werbalny i język niewerbalny. Zatem trzeba wiedzieć co jest celem komunikacji interpersonalnej np. w biurze. Celem może być skuteczność, bądź też poprawność.
Warto także wybrać się na szkolenie z komunikacji interpersonalnej i poznać fachową wiedzę.
Efektywna komunikacja - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej