Jak znaleźć odpowiednich specjalistów obsługi klienta?
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna – coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej popularne – właściciele firm wiedzą, że to się opłaca, a taka inwestycja szybko się zwróci.

Posiadanie w zespole pracowników wykwalifikowanych specjalistów jest rzeczą bardzo istotną – w znaczący sposób wpływa to na poziom usług świadczonych przez firmę, na jej zarobki i pozycję na rynku. Wielu przedsiębiorców wie, jak bardzo ważna jest prawidłowa obsługa klienta – to właśnie dlatego często inwestują oni w szkolenia z obsługi klienta dla swoich pracowników. To się opłaca – taka inwestycja bardzo szybko zaczyna przynosić korzyści. Na stanowisko odpowiedzialne za obsługę klienta warto więc wybrać osobę o odpowiednich umiejętnościach i kompetencjach. Jak ją znaleźć?
Zachęć pracowników ciekawym ogłoszeniem
Ogłoszenie o pracę to pierwsza rzecz, na jaką zwracają uwagę nasi potencjalni pracownicy. Przede wszystkim – musi ono być napisane jasno, przejrzyście i prawidłowo. Wiele osób przyznaje, że nie mogąc znaleźć w ogłoszeniu niezbędnych informacji o zakresie obowiązków, wysokości płacy lub zasadach zatrudnienia – rezygnuje z ubiegania się o ofertę. W ogłoszeniu należy więc napisać wszystko to, co jest niezbędne, w ciekawy i przystępny sposób. Ogłoszenie powinno czymś się wyróżniać, być interesujące – daje to sygnał o tym, że praca jest ciekawa i ambitna.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.Wskaż korzyści z pracy w twojej firmie
Osoba aplikująca na dane stanowisko z pewnością zwraca uwagę na to, jakie korzyści da jej praca w danej firmie. Nie chodzi tylko o wynagrodzenie za pracę – liczy się również atmosfera pracy, dodatkowe korzyści zapewniane przez pracodawcę i możliwości rozwoju i awansu. Nie zapomnij o tym, aby potencjalnemu pracownikowi przedstawić wszystkie te korzyści, a swoją firmę pokazać w korzystnym świetle!
Zwróć uwagę na umiejętności kandydata
CV, jakie wysyłają kandydaci, nie pokazuje ich umiejętności w komunikacji z innymi ludźmi – na stanowisku odpowiedzialnym za obsługę klienta taka umiejętność jest umiejętnością kluczową. Dlatego też podczas procesu rekrutacji niezbędna jest rozmowa kwalifikacyjna. Zwracaj szczególną uwagę na to, w jaki sposób rozmówca wyraża swoje myśli, czy jest uprzejmy, kulturalny i sprawia pozytywne wrażenie. Zapytaj o to, co zrobiłby w sytuacji konfliktu z klientem – rozwiązywanie sporów i konfliktów jest bardzo ważną i niedocenianą umiejętnością. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej możesz przeprowadzić “próbną” rozmowę osoby aplikującej o pracę z “klientem” by sprawdzić, jak poradzi sobie z tym zadaniem.
- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej