Czy każdy telemarketer musi znać techniki negocjacyjne?

Nie da się ukryć, że praca w telemarketingu bywa pracą stresującą. Ciągły kontakt z potencjalnymi klientami nierzadko sprawia, że pracownicy czują się przemęczeni oraz zestresowani. Na pewno ciężko w takim stanie o wysoką skuteczność wykonywanej pracy.

Gamma - Czy każdy telemarketer musi znać techniki negocjacyjne?


Czy każdy telemarketer musi znać techniki negocjacyjne?

Nie da się ukryć, że praca w telemarketingu bywa pracą stresującą. Ciągły kontakt z potencjalnymi klientami nierzadko sprawia, że pracownicy czują się przemęczeni oraz zestresowani. Na pewno ciężko w takim stanie o wysoką skuteczność wykonywanej pracy.

Aby więc podnieść swoją skuteczność należy w pierwszej kolejności zatroszczyć się o wewnętrzny sposób. Nie możemy pokazać klientowi, że nas irytuje, nawet jeżeli mamy gorszy dzień w pracy.

Dobrze by było nauczyć się więc trzymać swoje nerwy na wodzy, w czym pomóc mogą nam techniki relaksacyjne. Oczywiście oprócz technik relaksacyjnych należy znać również skuteczne techniki sprzedażowe oraz negocjacyjne, dzięki którym wzrośnie nasza sprzedaż.

Na pewno dobrze byłoby pamiętać o tym w jaki sposób możemy skusić klienta do skorzystania z usług naszej firmy. Dobrze jest wyczuć najpierw potrzeby klienta. Wówczas łatwiej nam będzie dopasować do jego potrzeb odpowiedni produkt z naszej oferty.

Nie ulega wątpliwości, że najkorzystniej byłoby przedstawiać produkty oraz usługi oferowane przez firmę w jak najlepszym świetle. Warto więc zainteresować klienta produktem, podkreślić, że nie ma takiego drugiego na rynku.

Z całą pewnością telemarketer powinien również wiedzieć co robić, gdy klient domaga się zmniejszenia ceny produktu lub usługi. Większość firm oferuje możliwość negocjacji z klientami. Jeżeli więc mamy takową możliwość, skorzystajmy z niej.

Nie obiecujmy jednak większych zniżek niż te, na których udzielenie pozwolił nam pracodawca. Jeśli zależy nam na tym, aby być skutecznym telemarketerem bierzmy udział w systematycznych i regularnie organizowanych szkoleniach.

Szkolenie telemarketing oraz szkolenia negocjacje będą więc bardzo przydatne dla każdego telemarketera, bez względu na to czy jest on początkujący czy nieco bardziej doświadczony. Z całą pewnością należy wskazać, że szkolenie powinno zostać poprowadzone przez dobrze wykwalifikowanego i należycie doświadczonego szkoleniowca. Dzięki temu istnieją spore szanse na to, że szkolenie będzie skuteczne.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza