Asertywność w biznesie
Asertywność w dzisiejszych czasach stała się bardzo istotnym elementem w kwestii budowania relacji biznesowej z potencjalnym klientem. I nie chodzi wcale o to, że staliśmy się uczciwsi i bardziej wrażliwi na potrzeby innych. Asertywność w biznesie po prostu się opłaca.

Asertywność w dzisiejszych czasach stała się bardzo istotnym elementem w kwestii budowania relacji biznesowej z potencjalnym klientem. I nie chodzi wcale o to, że staliśmy się uczciwsi i bardziej wrażliwi na potrzeby innych. Asertywność w biznesie po prostu się opłaca.
Jesteśmy o krok od wielkiej zmiany dotyczącej mentalności biznesmenów i samego procesu współpracy z nimi. Coraz częściej odchodzą oni bowiem od bezpodstawnego manipulowania klientami, czy sporządzania umów małym druczkiem z gwiazdkami i haczykami.
Co prawda nadal zdarzają się takie firmy, które będą udawały kogoś innego, a współpraca z nimi będzie pełna wątpliwości i niejasności. Nie jest to już jednak norma i coś tak oczywistego.
I choć nadal powinniśmy się pilnować, aby nie dać się wpuścić w przysłowiowe maliny, to z pewnością coraz częściej będziemy miło zaskoczeni. Zmiana ta dotyczy głownie tego, iż naród nasz docenił partnerskie relacje w urzędach, sklepach, czy służbie zdrowia.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak zachować life work balance? Jak nie bać się zmian? Jak opanować paraliżujący stres w życiu prywatnym i zawodowym? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? Jak zachować równowagę w emocjach? Zapoznaj się z naszymi szkoleniami interpersonalnymi:szkolenie asertywność, stres szkolenie, zarządzanie czasem szkolenie.
Zapoznaj się z naszym działem szkoleń sprzedażowych.
Coraz częściej oczekujemy empatii i przyjacielskiego podejścia do sprawy. Ponadto, jesteśmy najbardziej nieufnym pod względem społecznym krajem w całej Unii Europejskiej, więc zaufanie klienta naprawdę jest w cenie. Zazwyczaj zabiega się o nie bardzo długo i naprawdę w żaden sposób nie opłaca się go tracić, szczególnie, iż daje biznesmenom ogromną przewagę nad konkurencją. W całym procesie współpracy klienta z daną firmą bardzo istotnym jest obopólny szacunek i wzajemne zrozumienie swoich potrzeb.
I to jest właśnie asertywność w biznesie. Coś niesamowicie potrzebnego na polskim rynku biznesowym. Zachowanie, które nie narusza ludzkich granic, podczas gdy jednocześnie w zgodzie jest z potrzebami danej firmy oraz normami prawnymi i kontraktem.
Miejmy nadzieję, że coraz więcej firm w Polsce będzie postępowało w ten sposób, a relacje z klientami budowane będą na wzajemnym szacunku, zaufaniu i zrozumieniu.
Cóż, czy świat nie byłby wtedy lepszy i bardziej przyjazny nam- ludziom, którzy bądź co bądź jesteśmy jego najważniejszą częścią?
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…Efektywna komunikacja - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej