Pracownicy działów obsługi klienta zawsze stanowią jedną z najważniejszych wizytówek świadczących o klasie przedsiębiorstwa. To w jaki sposób pracownicy tego działu podchodzą do załatwiania spraw ze wszystkimi klientami wpływa na opinię firmy.
A im jest ona lepsza tym przyciąga do siebie większe grono potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanym przez przedsiębiorstwo produktem czy usługą.
Dzięki odbyciu takiego szkolenia pracownicy działu obsługi klienta:
- zyskają motywację do ciągłego doskonalenia sposobów profesjonalnej obsługi klienta,
- poznają zasady profesjonalnej obsługi klienta,
- zyskają umiejętność zastosowania w praktyce nowo zdobytej wiedzy.
Tematyka szkoleń z zakresy profesjonalnej obsługi klienta w rzeczywistości jest bardzo bogata i obszerna.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.
Wszystko tak naprawdę zależy od programu. Szkolenia dla początkujących mają nieco mniejszy zakres wiadomości niż te szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, które docelowo przeznaczone są dla osób już od dłuższego czasu pracujących w dziale obsługi klienta.
Oto przykładowa lista tematów, które mogą się pojawić zarówno w pierwszym, jak i w drugim przypadku szkolenia.
- Jakie korzyści daje walka o zadowolenie każdego klienta korzystającego z usług czy produktów danego przedsiębiorstwa?
- Jak zadbać o zadowolenie klienta?
- Jak postawę sprzedającego odbiera kupujący?
- Zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego.
- Zasady profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego.
- Jak wykorzystać umiejętności komunikacyjne przy profesjonalnej obsłudze klienta?
- Jak rozmawiać z klientem aby osiągnąć maksymalne korzyści? Ten temat bardzo często omawiany jest na każdym szkoleniu bardzo obszernie, z uwzględnieniem scenek obrazujących scenariusze ''z życia wzięte'', dodatkowo nagrywane kamerą, aby w późniejszym czasie cała grupa szkoleniowa miała możliwość dokładnego przeanalizowania każdej ze scenek.
- Analiza mocnych stron sprzedającego.
- Analiza słabych stron sprzedającego. Pomysły na ich wyeliminowanie z codziennej obsługi klienta.