Jakie funkcje programu excel są przydatne w pracy analityka?
Analityk jest osobą odpowiedzialną za monitorowanie wszelkich zagadnień związanych z firmą, monitorowaniem ewentualnych zmian na rynku oraz opracowuje plany rozbudowy filmy oraz inwestowania w różnych kierunkach rozwoju firmy. Analityk to osoba która pracuje w wielu branżach, monitorujące wszelkie kwestie z nimi związane.
Znajdziemy go między innymi w bankowości, działach IT oraz jako osoba wspierająca ocenę ryzyka w inwestycjach. Zaawansowanie stanowiska w sprawie, że osoba na tym stanowisku musi mieć rozległą wiedzę z dziedziny obsługi programów komputerowych z grupy Microsoft Office.
Excel oferuje wiele funkcji i możliwości, które mogą usprawnić i ułatwić pracę każdego analityka. Do takich funkcji należy możliwość łączenia i porządkowania danych. Dzięki temu można przyporządkować poszczególne dane do odpowiednich grup, przez co ich odczyt jest o wiele bardziej przejrzysty.
Kolejna funkcja to sumowanie warunków i operacje pochodne, dzięki nim można podzielić argumenty na podstawie rodzaju danych znajdujących się w poszczególnych komórkach. Kolejne rozwiązanie to wykresy dynamiczne. Są to rozwiązania, które umożliwiają tworzenie wykresów dostosowujących się do danych wpisywanych w kolumnach.
Bardzo ważną opcją dla zachowania przejrzystości danych w tabelach jest wypełnianie pustych pól w tabelach. Rozwiązanie to może kopiować argumenty znajdujące się powyżej pustej komórki, lub wypełniać ją innym odcieniem lub zaznaczeniem.
W Excelu znajduje się również opcja nazywania zbiorów danych. Dzięki temu możemy określoną tabelę zapisać jako zbiór, który później przenosimy w miejsca gdzie jest konieczny. Opcja ta nie tylko ułatwia możliwość korzystania z Excela, ale ogranicza marnotrawienie czasu na kilkukrotne kopiowanie lub przepisywanie w tabeli.
Wszystkie te kwestia porusza szkolenie Excel zaawansowany, gdzie w sposób profesjonalny instruktorzy i wykładowcy podchodzą do każdego zainteresowanego. Oprócz tego dostępne jest również szkolenie power query oraz szkolenie MS Word. Szkolenia te podnoszą kwalifikacje i sprawiają że pracownik staje się bardziej atrakcyjnym na rynku pracy. Warto więc wybrać szkolenie power query, szkolenie ms word oraz szkolenie excel zaawansowany, które są przeprowadzane przez profesjonalistów ponieważ tylko wtedy mamy gwarancję realnego zysku ze szkolenia.