Opinie uczestników szkolenia były bardzo pozytywne. Dzięki energii i charyzmie trenera, cała grupa była mocno zaangażowana w swój udział w warsztatach. Zarówno sposób prowadzenia spotkania, jak i przekazywane treści oraz ćwiczone umiejętności spełniły oczekiwania naszych przedstawicieli.
Sodexo Polska potwierdza, że firma Gamma od 1 czerwca 2011 do 30 września 2012 roku zrealizowała cykl szkoleń oraz sesji doradczych w ramach projektu „Doskonalenie kompetencji pracowników kluczem do realizacji celów strategii rozwoju Sodexo”.
W ramach projektu zostały zrealizowane następujące szkolenia:
Zarządzanie zespołem menedżerów (2 grupy): 27-28.06.2011, 27-28.10.2011
Zaawansowane techniki sprzedaży: 11-12.07.2011 Trudne sytuacje w obsłudze klienta: 11-12.07.2011
Ponadto w ramach projektu zostały zrealizowane następujące sesje doradztwa:
Indywidualne doradztwo w zakresie systemu budowy, rozwoju i weryfikacji kompetencji pracowników (40 osób, 80 h): 2002–30.03.2012
Grupowe doradztwo w zakresie planowania rozwoju pracowników (5 osób, 16h):20-22.02.2012
Indywidualne doradztwo w zakresie zarządzania wiekiem (38 osób, 76h): 1607–18.09.2012
Grupowe doradztwo mające na celu opracowanie dokumentu strategii – zarządzanie wiekiem w organizacji (5 osób, 16h): 17-18.09.2012
Indywidualne doradztwo trenerskie dla osób w wieku 45+: (37 osób, 111 h), 21.03–5.04.2012
Trenerzy prowadzący szkolenia oraz doradztwo wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki przyrost wiedzy i umiejętności w testach wiedzy i arkuszach analizy kompetencji (powyżej 70%).
Potwierdzamy, że zarówno szkolenia jak i doradztwo zostały zrealizowane na najwyższym poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.