SODEXO

Lista Referencyjna – Projekty Komercyjne
Opinie uczestników szkolenia były bardzo pozytywne. Dzięki energii i charyzmie trenera, cała grupa była mocno zaangażowana w swój udział w warsztatach. Zarówno sposób prowadzenia spotkania, jak i przekazywane treści oraz ćwiczone umiejętności spełniły oczekiwania naszych przedstawicieli.
zdjęcie - SODEXO

Sodexo Polska potwierdza, że firma Gamma od 1 czerwca 2011 do 30 września 2012 roku zrealizowała cykl szkoleń oraz sesji doradczych w ramach projektu „Doskonalenie kompetencji pracowników kluczem do realizacji celów strategii rozwoju Sodexo”.

W ramach projektu zostały zrealizowane następujące szkolenia:

  • Zarządzanie zespołem menedżerów (2 grupy): 27-28.06.2011, 27-28.10.2011
  • Zaawansowane techniki sprzedaży: 11-12.07.2011 Trudne sytuacje w obsłudze klienta: 11-12.07.2011
  • Budowanie zespołu: 18.-19.07.2011
  • Komunikacyjne narzędzia informatyczne (2 grupy): 21-22.07.2011, 15-16.12.2011
  • Przywództwo w organizacji: 12-13.09.2011
  • Profesjonalne Prezentacje: 10-11.10.2011
  • Negocjacje kupieckie: 24-25.10.2011
  • Efektywna komunikacja i budowanie relacji z klientem: 28-29.11.2011
  • Zarządzanie ludźmi w aspekcie różnorodności: 12-13.12.2011
  • Zarządzanie strategiczne w sytuacjach kryzysowych (2 grupy): 27-28.02.2012, 20-21.08.2012
  • Wywieranie wpływu i asertywność: 19-20.03.2012
  • Radzenie sobie ze stresem (4 grupy):22-23.03.2012, 08-09.05.2012, 21-22.05.2012, 19-20.06.2012
  • Warsztaty trenerskie (3 grupy): 27-28.03.2012, 11-12.09.2012, 25-26.09.2012
  • Zarządzanie wiekiem (2 grupy): 15.05.2012, 26.06.2012
  • Sprzedaż B2B: 11-12.06.2012
  • Prezentacja i budowanie wizerunku: 09-10.07.2012

Ponadto w ramach projektu zostały zrealizowane następujące sesje doradztwa:

  • Indywidualne doradztwo w zakresie systemu budowy, rozwoju i weryfikacji kompetencji pracowników (40 osób, 80 h): 2002–30.03.2012
  • Grupowe doradztwo w zakresie planowania rozwoju pracowników (5 osób, 16h):20-22.02.2012
  • Indywidualne doradztwo w zakresie zarządzania wiekiem (38 osób, 76h): 1607–18.09.2012
  • Grupowe doradztwo mające na celu opracowanie dokumentu strategii – zarządzanie wiekiem w organizacji (5 osób, 16h): 17-18.09.2012
  • Indywidualne doradztwo trenerskie dla osób w wieku 45+: (37 osób, 111 h), 21.03–5.04.2012

Trenerzy prowadzący szkolenia oraz doradztwo wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki przyrost wiedzy i umiejętności w testach wiedzy i arkuszach analizy kompetencji (powyżej 70%).

Potwierdzamy, że zarówno szkolenia jak i doradztwo zostały zrealizowane na najwyższym poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.

Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Interesuje Cię jak skutecznie windykować należności? Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe: szkolenia techniki sprzedaży, szkolenie profesjonalna obsługa klienta, szkolenia z negocjacji.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza