Opinie uczestników szkolenia były bardzo pozytywne. Dzięki energii i charyzmie trenera, cała grupa była mocno zaangażowana w swój udział w warsztatach. Zarówno sposób prowadzenia spotkania, jak i przekazywane treści oraz ćwiczone umiejętności spełniły oczekiwania naszych przedstawicieli.
Sodexo Polska potwierdza, że firma Gamma od 1 czerwca 2011 do 30 września 2012 roku zrealizowała cykl szkoleń oraz sesji doradczych w ramach projektu „Doskonalenie kompetencji pracowników kluczem do realizacji celów strategii rozwoju Sodexo”.
W ramach projektu zostały zrealizowane następujące szkolenia:
Zarządzanie zespołem menedżerów (2 grupy): 27-28.06.2011, 27-28.10.2011
Zaawansowane techniki sprzedaży: 11-12.07.2011 Trudne sytuacje w obsłudze klienta: 11-12.07.2011
Ponadto w ramach projektu zostały zrealizowane następujące sesje doradztwa:
Indywidualne doradztwo w zakresie systemu budowy, rozwoju i weryfikacji kompetencji pracowników (40 osób, 80 h): 2002–30.03.2012
Grupowe doradztwo w zakresie planowania rozwoju pracowników (5 osób, 16h):20-22.02.2012
Indywidualne doradztwo w zakresie zarządzania wiekiem (38 osób, 76h): 1607–18.09.2012
Grupowe doradztwo mające na celu opracowanie dokumentu strategii – zarządzanie wiekiem w organizacji (5 osób, 16h): 17-18.09.2012
Indywidualne doradztwo trenerskie dla osób w wieku 45+: (37 osób, 111 h), 21.03–5.04.2012
Trenerzy prowadzący szkolenia oraz doradztwo wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki przyrost wiedzy i umiejętności w testach wiedzy i arkuszach analizy kompetencji (powyżej 70%).
Potwierdzamy, że zarówno szkolenia jak i doradztwo zostały zrealizowane na najwyższym poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!