Zdobytą wiedzę teoretyczną, uczestnicy szkolenia, mieli okazję sprawdzić i pogłębić w trakcie ćwiczeń praktycznych. Aktualnie wiedza ta jest skutecznie wykorzystywana, na co dzień przez pracowników działu obsługi klienta.
Z firmą szkoleniową Gamma S.j. współpracowaliśmy na początku 2012r. przy organizacji szkoleń zamkniętych z zakresu profesjonalnej obsługi klienta oraz skutecznej windykacji. Szkolenia były dedykowane pracownikom działu obsługi klienta.
Program szkoleń został dostosowany do specyfiki potrzeb naszej firmy. Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i sprawnie. Ustalony zakres materiału został zrealizowany w całości. Na uznanie zasługuje sposób przeprowadzenia Szkoleń świadczący o dużym zaangażowaniu i dobrym przygotowaniu merytorycznym trenera.
Zdobytą wiedzę teoretyczną, uczestnicy szkolenia, mieli okazję sprawdzić i pogłębić w trakcie ćwiczeń praktycznych. Aktualnie wiedza ta jest skutecznie wykorzystywana, na co dzień przez pracowników działu obsługi klienta.
Firma Gamma S.j. okazała się profesjonalnym i kompetentnym partnerem godnym polecenia innym firmom.
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące. Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.