Projekt szkoleniowy dla Enea Wytwarzanie zrealizowany w ostatnim kwartale 2016r pokazał jak ważne na rynku usług rozwojowych jest elastyczne podejście do specyficznych potrzeb Klienta – a w zasadzie umiejętność elastycznego połączenia realiów/wymogów biznesowych z potrzebami rozwojowymi Uczestników.
ENEA - Cykl szkoleniowy z obszaru negocjacji
Konkretny przykład tej realizacji ukazuje, że w przyszłości pojawią się nowe formy prowadzenia zajęć, być może stawiające większe wymagania wobec trenerów, ale pozwalające zachować płynność działania Klienta.
Szkolenie z technik negocjacji przeznaczone dla odrębnych grup poprowadziliśmy w rotacyjnej formule action learningu w siedzibie klienta (w praktyce każdego dnia trener realizował ten sam moduł, z inną grupą, w różnych godzinach). Dzięki takiemu podejściu, każdy z Uczestników wziął udział w pełnym cyklu treningu, a jednocześnie mógł realizować bieżące zadania wynikające z realiów zawodowych.
Głównym celem warsztatów był rozwój umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji kupieckich przez Współpracowników Enea Wytwarzanie i związane z tym, systematyczne obniżanie kosztów prowadzonych zakupów. Od strony merytorycznej skupiliśmy się na intensywnym treningu umiejętności wszechstronnego przygotowania do procesu negocjacyjnego: stawiania celu, określania kotwic negocjacyjnych i efektywnego prowadzenia sekwencji wymiany propozycji ofertowych oraz obrony przed taktykami manipulacyjnymi.
Zrealizowany projekt szkoleniowy zaowocował bardziej proaktywną, mocniej nastawioną na realizację celów biznesowych postawą wśród Uczestników, dzięki której Współpracownicy Enea wytwarzanie odpowiedzialni za prowadzenie zakupów mogli w kolejnym roku skutecznie osiągnąć postawione cele związane z obniżeniem kosztów działania.
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.