ENEA – Cykl szkoleniowy z obszaru negocjacji

Case studies

Projekt szkoleniowy dla Enea Wytwarzanie zrealizowany w ostatnim kwartale 2016r pokazał jak ważne na rynku usług rozwojowych jest elastyczne podejście do specyficznych potrzeb Klienta – a w zasadzie umiejętność elastycznego połączenia realiów/wymogów biznesowych z potrzebami rozwojowymi Uczestników.

zdjęcie - ENEA – Cykl szkoleniowy z obszaru negocjacji

ENEA - Cykl szkoleniowy z obszaru negocjacji

 
Konkretny przykład tej realizacji ukazuje, że w przyszłości pojawią się nowe formy prowadzenia zajęć, być może stawiające większe wymagania wobec trenerów, ale pozwalające zachować płynność działania Klienta.

Szkolenie z technik negocjacji przeznaczone dla  odrębnych grup poprowadziliśmy w rotacyjnej formule action learningu w siedzibie klienta (w praktyce każdego dnia trener realizował ten sam moduł, z inną grupą, w różnych godzinach). Dzięki takiemu podejściu, każdy z Uczestników wziął udział w pełnym cyklu treningu, a jednocześnie mógł realizować bieżące zadania wynikające z realiów zawodowych.

Głównym celem warsztatów był rozwój umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji kupieckich przez Współpracowników Enea Wytwarzanie i związane z tym, systematyczne obniżanie kosztów prowadzonych zakupów. Od strony merytorycznej skupiliśmy się na intensywnym treningu umiejętności wszechstronnego  przygotowania do procesu negocjacyjnego: stawiania celu, określania kotwic negocjacyjnych i efektywnego prowadzenia sekwencji wymiany propozycji ofertowych oraz obrony przed taktykami manipulacyjnymi.

Zrealizowany projekt szkoleniowy zaowocował bardziej proaktywną, mocniej nastawioną na realizację celów biznesowych  postawą wśród Uczestników, dzięki której Współpracownicy Enea wytwarzanie odpowiedzialni za prowadzenie zakupów mogli w kolejnym roku skutecznie osiągnąć postawione cele związane z obniżeniem kosztów działania.
Jeśli chcesz ulepszyć swoje zdolności negocjacyjne, przejąć kontrolę nad rozmową oraz czuć się pewnie podczas prowadzenia negocjacji handlowych,  zapraszamy do udziału w szkoleniach z negocjacji, finalizacji sprzedaży, szkoleniach handlowych.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza