Jest to podręcznik przeznaczony dla liderów. Dzięki niemu poprawisz swoje stosunki z zespołem, a relacje między pracownikami nie będą opierać się na konfliktach i niedopowiedzeniach, a na współpracy i wzajemnym zaufaniu. Dowiesz się również, jak wyglądają charakterologiczne typy sprzedawców i jak zachowywać się w stosunku do każdego z nich.
Książka składa się z 8 rozdziałów:
- „Mam być dyrektywnym czy partycypacyjnym liderem w kierowaniu zespołem sprzedaży”
- „Autorytet lidera sprzedaży”
- „Początkujący lider sprzedaży”
- „Cele i motywacja w zespole sprzedaży – umiejętności lidera sprzedaży”
- „Komunikacja w sprzedaży i praca z handlowcami”
- „Jak motywować sprzedawców (typy osobowości)”
- „Ufaj i kontroluj”
- „Jak zbudować zwycięski zespół sprzedaży”
To idealna pozycja zarówno dla doświadczonych liderów sprzedaży, jak i dla świeżo upieczonych szefów. Na samym początku kariery pojawia się wiele pytań: jakim szefem być? Jakie jest prawidłowe podejście do pracowników i w jaki sposób ich motywować do pracy? Co robić w sytuacjach, kiedy pracownicy Ci się sprzeciwiają?
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
Jak zwiększyć efektywność działania? Na wszystkie te pytania odpowiedź znajdziemy właśnie w tej książce. Pokazuje, jak zbudować autorytet i opiera się na polskich realiach biznesowych oraz doświadczeniu samego autora – trenera liderów sprzedaży. Jest połączeniem teorii z praktycznymi wskazówkami, niezbędnymi do wykonywania tego zawodu.