Savoir vivre, do której można dzwonić?

Nie ma jasno określonej godziny, po której absolutnie nie wolno nam kontaktować się z klientem, szefem lub współpracownikiem. Generalnie przyjęto, że najlepszą porą na wykonywanie takich połączeń po godzinach pracy, jest okres pomiędzy 16:00 a 16:30, gdyż większość osób kończy wtedy pracę, ale nie zdąża podjąć żadnych aktywności, których nie mogłaby przerwać na parę minut.
Jeśli jednak jesteśmy zmuszeni dzwonić później to w większości przypadków za niekulturalne uznaje się dzwonienie po 18:30, oraz powtarzanie telefonów krótko po sobie. Nikt nie lubi odbierać telefonów z pracy po godzinach, szczególnie, gdy próbuje się zrelaksować po ciężkim dniu pracy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak zarządzać swoim stresem w pracy? Jak rozwiązywać konflikty i asertywnie komunikować się w życiu prywatnym i zawodowym? Czy trening pewności siebie zmieni Twoje życie? Zobacz nasze szkolenia z rozwoju osobistego np: szkolenia z komunikacji interpersonalnej, szkolenie z negocjacji.
Jeśli jednak nasz klient lub partner biznesowy, poza swoim numerem służbowym, zostawia nam także numer swojej prywatnej komórki, może to oznaczać, że jest bardziej elastyczny w tej kwestii. Nigdy nie popełnimy błędu pytając o to, w jakich godzinach możemy się kontaktować z daną osobą.
W sytuacji, w której wydaje nam się, że nasz telefon może być dla kogoś uciążliwy, należy zastanowić się czy nasz problem nie może poczekać do rana, lub czy wysłanie maila nie będzie lepszym pomysłem.
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej