Po co szkolić pracowników

Gamma - Po co szkolić pracowników

    Każdy manager wie, że najważniejszym zasobem, którym dysponuje są jego pracownicy. Bardzo wiele firm poświęca wiele czasu i pieniędzy na proces rekrutacji pracowników, jednak często na tym kończą się ich inwestycje w zasoby ludzkie.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

    Zapraszamy.

     

    Istnieją jednak, co najmniej cztery kluczowe powody, dla który należy dbać o szkolenie swoich pracowników:

    • Produktywność- dobrze wyszkolony pracownik lepiej organizuje swoją procę, osiągając tym samym większą efektywność. Każdemu pracodawcy zależy na maksymalnej wydajności jego pracowników, szkolenia mogą pomóc drastycznie ją podnieść.

    • Łatwość w zarządzaniu pracownikami- dobrze wyszkoleni do swoich zadań pracownicy lepiej rozumieją stojące przed nimi wyzwania, w rezultacie łatwiej jest managerowi dojść z nimi do porozumienia i przedstawić im swoje plany i swoją wizję organizacji pracy.

    • Zwiększenie satysfakcji klienta ze świadczonych usług- istnieje wiele szkoleń podnoszących kompetencje społeczne pracowników. Im milszy i łatwiejszy w kontakcie jest nasz personel, tym lepiej odbierana jest nasza firma przez potencjalnych klientów.

    • Zmniejszenie rotacji pracowników- jednym z najczęstszych powodów odejść z pracy jest poczucie braku perspektyw rozwoju. Jeżeli możemy zaoferować naszym pracownikom wartościową ofertę szkoleń, istnieje większa szansa, że będą u nas dłużej pracować. 

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza