Po co dzwoni obsługa klienta?

Dział obsługi klienta na za zadanie między innymi utrzymywanie i zacieśnianie relacji z klientem. W XXI wieku istnieje wiele sposobów nawiązywania z nim kontaktu, komunikacja może obywać się na przykład drogową mailową, lub za pośrednictwem portali społecznościowych. Mimo wszystko wciąż najbardziej rozpowszechnioną formą jest kontakt telefoniczny.
W związku ze swoimi zadaniami przedstawiciele działu obsługi klienta mogą chcieć dowiedzieć się czy klient jest zadowolony z już dostarczonych mu usług lub dóbr, przedstawić mu informację na temat nowych produktów firmy, którą reprezentują lub przekazać ważne komunikaty związane ze zamianami w warunkach dostarczania produktu.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Szukasz dobrych szkoleń menedżerskich, sprzedażowych czy rozwoju osobistego? Zobacz:
Gamma - najlepsza firma szkoleniowa roku.
W każdym wypadku warto poświęcić chwilę na rozmowę z dzwoniącym do nas przedstawicielem, jego stanowisko polega w końcu na dbaniu o naszą satysfakcję. Z drugiej strony przedsiębiorcy powinni dbać o to, by pracownicy ich działu obsługi klienta nie byli zbyt natarczywi i kontaktowali się z klientami tylko wtedy, gdy jest to uzasadnione.
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej