Każdy arkusz w Excelu umieszczony jest na odrębnej karcie. Jeśli masz dużo różnych arkuszy w jednym skoroszycie programu Excel możesz ułatwić ich identyfikację poprzez zmianę koloru karty.
Każdy arkusz w Excelu umieszczony jest na odrębnej karcie. Jeśli masz dużo różnych arkuszy w jednym skoroszycie programu Excel możesz ułatwić ich identyfikację poprzez zmianę koloru karty.
Jest to również sposób na uatrakcyjnienie wyglądu arkusza.
Zmiana koloru karty zastosowanie znajdzie m.in. przy pracy z raportami z różnych miesiąców. Kolorem możemy wyróżnić konkretne karty.
Aby to zrobić wystarczy kliknąć kartę prawym przyciskiem myszy i wybrać Kolor Karty.
Pojawi się okienko, które pozwala wybrać kolor z istniejącej kompozycji lub stworzyć kolor niestandardowy.
Aby poznać więcej funkcji programu excel zapraszamy na szkolenia excel.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Excel to doskonałe narzędzie biurowe, księgowe, statystyczne – trzeba tylko znać te funkcje. Uczymy praktycznego stosowania arkusza kalkulacyjnego. Zapraszamy EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
Nasze szkolenie Excel średnio zaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już…
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.