Excel – TYTUŁ WYDRUKU

Podczas drukowania arkuszy kalkulacyjnych, nagłówek kolumn wyświetlany jest wyłącznie na pierwszej stronie. Mając dużą ilość kolumn w arkuszu analiza wydruków może być utrudniona bez nagłówków opisujących jakie dane zawiera dana kolumna.

Gamma - Excel - TYTUŁ WYDRUKU

 

Excel - TYTUŁ WYDRUKU

Podczas drukowania arkuszy kalkulacyjnych, nagłówek kolumn wyświetlany jest wyłącznie na pierwszej stronie. Mając dużą ilość kolumn w arkuszu analiza wydruków może być utrudniona bez nagłówków opisujących jakie dane zawiera dana kolumna.

Pomocne w tym wypadku jest powtarzanie tytułu wydruku na każdej stronie.

Oto jak tego dokonać:

  1. W arkuszu, który chcesz wydrukować, na karcie Układ strony kliknij opcję Tytuły wydruku (w zakładce Ustawienia strony).
  2. Pojawi się nowe okienko, w którym trzeba wejść w zakładkę Arkusz, a następnie:
  3. W wierszu U góry powtarzaj wiersze wpisz odwołanie do wierszy, które chcesz umieścić jako tytuł wydruku. Można również zaznaczyć bezpośrednio w arkuszu wiersze, które chcemy powtarzać.
  4. Jeśli chcemy, żeby na każdej stronie powtarzały się informacje zawarte w kolumnach, odwołania do komórek umieścimy w Z lewej powtarzaj kolumny.

Wybierając podgląd wydruku możemy sprawdzić czy Tytuł wydruku rzeczywiście zadziałał.

W przykładzie poniżej widzimy, że nazwy kolumn są zarówno na pierwszej jak i drugiej stronie, czyli tak jak chcieliśmy.

Przykład użycia:

podglad wydruku strona 1

podglad wydruku strona 2

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Szkolenie, które uczy jak używać średniozaawansowanych funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasno nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już w pracy. Zapraszamy na szkolenie EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH

Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Często zdarza się, że potrzebujemy zaznaczyć całą zawartość danego dokumentu – zarówno tekst jak i dołączone grafiki czy inne obiekty.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Twarda spacja to termin określający spację, która trzyma dwa wyrazy razem i nie rozłącza ich przy modyfikowaniu treści bądź układu tekstu.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza