Excel – TYTUŁ WYDRUKU
Podczas drukowania arkuszy kalkulacyjnych, nagłówek kolumn wyświetlany jest wyłącznie na pierwszej stronie. Mając dużą ilość kolumn w arkuszu analiza wydruków może być utrudniona bez nagłówków opisujących jakie dane zawiera dana kolumna.

Excel – TYTUŁ WYDRUKU
Podczas drukowania arkuszy kalkulacyjnych, nagłówek kolumn wyświetlany jest wyłącznie na pierwszej stronie. Mając dużą ilość kolumn w arkuszu analiza wydruków może być utrudniona bez nagłówków opisujących jakie dane zawiera dana kolumna.
Pomocne w tym wypadku jest powtarzanie tytułu wydruku na każdej stronie.
Oto jak tego dokonać:
- W arkuszu, który chcesz wydrukować, na karcie Układ strony kliknij opcję Tytuły wydruku (w zakładce Ustawienia strony).
- Pojawi się nowe okienko, w którym trzeba wejść w zakładkę Arkusz, a następnie:
- W wierszu U góry powtarzaj wiersze wpisz odwołanie do wierszy, które chcesz umieścić jako tytuł wydruku. Można również zaznaczyć bezpośrednio w arkuszu wiersze, które chcemy powtarzać.
- Jeśli chcemy, żeby na każdej stronie powtarzały się informacje zawarte w kolumnach, odwołania do komórek umieścimy w Z lewej powtarzaj kolumny.
Wybierając podgląd wydruku możemy sprawdzić czy Tytuł wydruku rzeczywiście zadziałał.
W przykładzie poniżej widzimy, że nazwy kolumn są zarówno na pierwszej jak i drugiej stronie, czyli tak jak chcieliśmy.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Szkolenie, które uczy jak używać średniozaawansowanych funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasno nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już w pracy. Zapraszamy na szkolenie EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
Excel w praktyce - poziom średnio zaawansowany – najczęściej wykorzystywane funkcje
Nasze szkolenie Excel średnio zaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już…Tabele przestawne – analiza nieuporządkowanych danych
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy jak tworzyć i modyfikować tabele przestawne w programie Microsoft Excel- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej