Excel – FUNKCJA ZŁĄCZ.TEKSTY
Czasami potrzebujemy połączyć teksty z różnych komórek w jeden ciąg tekstowy. Są różne sposoby, by to wykonać, jednym z nich jest funkcja programu Excel ZŁĄCZ.TEKSTY. Łączy ona do 30 elementów tekstowych razem i zwraca wynik jako tekst.

Excel – FUNKCJA ZŁĄCZ.TEKSTY
Czasami potrzebujemy połączyć teksty z różnych komórek w jeden ciąg tekstowy. Są różne sposoby, by to wykonać, jednym z nich jest funkcja programu Excel ZŁĄCZ.TEKSTY. Łączy ona do 30 elementów tekstowych razem i zwraca wynik jako tekst.
Za pomocą tej funkcji możemy wybrać różne opcje łączenia np.:
=ZŁĄCZ.TEKSTY(A1;” “;B1)
połączy tekst z komórki A1 i B1 wstawiając pomiędzy nimi spację.
Jeśli chcemy by łączone teksty rozdzielane były innym znakiem, np. przecinkiem formuła wyglądać będzie następująco:
=ZŁĄCZ.TEKSTY(A1;”,”;B1)
W nowszych wersjach programu Excel funkcja ZŁĄCZ.TEKST zastępuje ZŁĄCZ.TEKSTY (jednak funkcja przez nas opisywana jest dalej dostępna).
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Excel to doskonałe narzędzie biurowe, księgowe, statystyczne – trzeba tylko znać te funkcje. Uczymy praktycznego stosowania arkusza kalkulacyjnego. Zapraszamy EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
Excel w praktyce - poziom średnio zaawansowany – najczęściej wykorzystywane funkcje
Nasze szkolenie Excel średnio zaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już…Tabele przestawne – analiza nieuporządkowanych danych
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy jak tworzyć i modyfikować tabele przestawne w programie Microsoft Excel- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej