Podobnie jak w przypadku procentów, odejmowanie nie ma własnej formuły w programie Excel, ale to nie znaczy, że nie można tego zrobić. Możesz odjąć dowolne wartości (lub te wartości wewnątrz komórek) na dwa różne sposoby.
Podobnie jak w przypadku procentów, odejmowanie nie ma własnej formuły w programie Excel, ale to nie znaczy, że nie można tego zrobić. Możesz odjąć dowolne wartości (lub te wartości wewnątrz komórek) na dwa różne sposoby.
1. Używając formuły = SUM. Aby odjąć wiele wartości od siebie, wpisz komórki, które chcesz odjąć w formacie:
= SUMA (A1-B1)
Nie zapomnij o znaku ujemnym przed komórką, której wartość odejmujesz. Naciśnij klawisz Enter, aby zwrócić różnicę między komórkami zawartymi w nawiasach.
2. Korzystając z formatu:
= A1-B1
Aby odjąć od siebie wartości, wpisz znak równości a następnie pierwszą wartość lub komórkę z daną wartością, łącznik i wartość lub komórkę, którą odejmujesz. Naciśnij klawisz Enter, aby odjąć dane wartości od siebie.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Szkolenie, które uczy jak używać średniozaawansowanych funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasno nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już w pracy. Zapraszamy na szkolenie EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
Nasze szkolenie Excel średnio zaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już…
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.