Techniki sprzedaży- co warto wiedzieć?
Cechy dobrego sprzedawcy?
Do bycia sprzedawcom trzeba mieć odpowiednie predyspozycje, ale i charakter. Osoby introwertyczne ewidentnie nie sprawdzą się w handlu. Zatem jaki powinien być sprzedawca?
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
Jedną z ciekawszych technik jest technika “pozornego wyboru”. Tutaj sprzedawca musi dać klientowi potencjalny wybór i dać mu kilka możliwości. W ten sposób jest duża szansa, że klient na pewno coś wybierze i nie odmówi. Oczywiście sprzedawca nie może być w żaden sposób natarczywy. Również często stosowaną techniką jest technika ze słowem “ale”. Wymaga ona jednak doskonałej znajomości i umiejętności reagowania w razie, gdy rozmowa nie przebiega w należyty sposób. Sprzedawca przedstawia wszystkie zalety produktu.
Robi mu jak największą reklamę. Następnie otwarcie mówi o tym, że jedyną wada tego produktu jest bardzo wysoka cena. Tutaj sprzedawca musi bardzo umiejętnie wpleść słowo “ale”. Zatem produkt jest najwyższej jakość, jego wadą jest cena, ale to najlepsza możliwość i usługa jaka jest dostępna na rynku.
Warto więc stosować odpowiednie techniki sprzedaży, gdyż tylko w takiej sytuacji mamy możliwość dotarcia do klientów i uzyskania jak największych dochodów.
Zaawansowane negocjacje w biznesie - gra negocjacyjna
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w…Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej