Zarządzenie zespołem sprzedażowym wymaga nie lada kompetencji z rozmaitych dziedzin związanych ze sprzedażą. Dlatego też nie jeden manager powinien odbyć przynajmniej jedno takie szkolenie w ciągu roku.
Takie szkolenie to idealnie i przede wszystkim niezwykle praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym.
Udział w szkoleniu, poza dostarczaniem dużej wiedzy teoretycznej pozwala na podniesienie kompetencji pracownika w zakresie zarządzania zespołem handlowym. Udział w szkoleniu bardzo szybko potrafi dość znacząco wpłynąć na wzrost wyników sprzedażowych.
Szkolenie z zarządzania zespołem handlowym kierowane przede wszystkim jest do:
- kadry managerskiej niezależnie od szczebla na jakim się znajdują
- dyrektorów handlowych
- członków zarządu
- właścicieli firm handlowych
- specjalistów, którzy chcą swój awans zawodowy powiązać z efektywnym zarządzaniem zespołem handlowym.
Takie szkolenie z zarządzanie zespołem handlowym ma przede wszystkim na celu umiejętne przekazanie uczestnikom wagi, roli i misji, jakie w każdej firmie handlowej mają niebagatelne znaczenie dla osiągnięcie efektywnych wyników sprzedażowych.
Warsztat uzyskany na kursie poświęcony jest jakości i sposobie komunikowania, motywowania i budowania zaangażowania w dziale handlowym.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Gamma - firma szkoleniowa roku w rankingu Gazety Finansowej. Oferujemy szkolenia menadżerskie i sprzedażowe np:
i inne. Zapoznaj się z nimi. Zapraszamy.
Współpraca pomiędzy pracownikami jest jednym z kluczy do efektywnego podnoszenia wyników sprzedażowych. A one najlepiej odzwierciedlają umiejętności i kompetencje jakie posiada szef działu handlowego, odpowiedzialny za zarządzanie zespołem.
Takie szkolenie udzieli też niezbędnej odpowiedzi na pytania czy dana osoba jest w stanie skutecznie zarządzać poddanym sobie zespołem handlowym.
Dzięki szkoleniu nie jeden manager dowie się jak stawiać przed pracownikami cele oraz jak wspomagać ich w realizacji wszystkich założeń w wyznaczonym terminie.
Takie szkolenie obejmuje między innymi:
- określenie zakresu kompetencji szefa
- zarządzanie zespołem handlowym
- budowanie zaangażowania i motywacji wśród pracowników.