Szkolenie z technik sprzedaży adresowane jest zarówno do sprzedawców, managerów, jak i właścicieli firm. Prowadzone jest przez doświadczonych handlowców, czy też coachów. Słuchacze poznają specjalistyczną wiedzę, jak i zdobędą praktyczne umiejętności, dzięki którym sprzedaż oferowanych przez nich produktów, czy też usług się zwiększy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
Na rynku jest tak duża konkurencja, że aby sprzedaż dane dobro, trzeba trafić do klienta i sprawić, że zainteresuje się nim, co wcale nie jest proste. Oczywiście duże znaczenie mają tutaj predyspozycje psychologiczne i osobowość sprzedawcy. Aby sprzedać produkt nie tylko trzeba wiedzieć o nim wszystko, by móc odpowiedzieć na każde pytanie, ale również wierzyć się go sprzedana. Ważna jest postawa ekstrawertyczna. Dzięki szkoleniu słuchacze poznają jaki typ osobowości posiadają oraz jakie wady i zalety się z tym wiążą. Podczas kontaktu z klientem ważna jest też mowa ciała, pewność siebie. Sylwetka powinna być wyprostowana, ubiór świeży, czysty i elegancki, acz swobodny. Podstawową techniką, którą warto zastosować podczas negocjacji, jest zestaw otwartych pytań, który pozwoli poznać potencjalnego klienta i zobaczyć jego oczekiwania. Również i klienci stosują różne triki i taktyki by osiągnąć zamierzony cel. Może to np. być tzw "próbny balon", gdzie klient chce zobaczyć na co może sobie pozwolić, jakie ewentualnie rabaty otrzymać. Dzięki kursowi słuchacze poznają jak sobie z tym radzić. Szkolenia z technik sprzedaży obejmują również wykłady i ćwiczenia z psychologi oraz socjologi, które sprawią, że słuchacz będzie potrafił zanalizować zarówno osobowość jak i postawę klienta w mikrosferze, makrosferze oraz mezosferze. Przede wszystkim wykładowcy dużą rolę poświęcają zajęciom praktycznym i ćwiczeniom. Warto jednak pamiętać, że nikt nie urodził się geniuszem i nawet będą osobom nieśmiałą można osiągnąć wiele, gdyż wszystkiego można się nauczyć. Ponad to wybór techniki sprzedaży jest dostosowany do predyspozycji sprzedawcy. Warto skorzystać z tego szkolenia i zwiększyć obroty firmy.