Szkolenie z technik sprzedaży i negocjacji

Techniki sprzedaży połączone z umiejętnym zastosowaniem odpowiednich technik negocjacji stanowią klucz to sukcesu, jakim jest bardzo wysoka sprzedaż. Często taką wiedzę sprzedawcy zdobywają na szkoleniach z technik sprzedaży i negocjacji.

 

Szkolenie z technik sprzedaży i negocjacji


Odbycie takiego szkolenia z całą pewnością znacząco poszerza wiedzę i horyzonty danego sprzedawcy. Takie szkolenia, bardziej przypominają trening umiejętności, niż standardowy kurs, z wielogodzinnym przekazywaniem przez prowadzących suchej, czysto teoretycznej wiedzy, którą niekiedy dość trudno jest przenieść na codzienną pracę zawodową.

Szkolenie z technik sprzedaży i negocjacji uczestników uczy przede wszystkim:

  • kompetencji komunikacyjnych
  • radzenia sobie w sytuacjach trudnych i niezbyt niekiedy oczywistych
  • metod asertywnego reagowania na wszelkie próby manipulacji
  • podstawowych technik negocjacji w zależności od typu charakteru danego klienta
  • asertywnych reakcji na próbę wyprowadzenia z równowagi rozmówcy
  • najlepszych metod komunikacji z tak zwanym trudnym klientem
  • radzenia sobie z presją czasu
  • zapozna się z najtrudniejszymi sytuacjami, jakie mogą przydarzyć mu się podczas procesów związanych z negocjacjami czy sprzedażą
  • podstawowych technik wpływania na decyzję rozmówcy.

Takie szkolenia bardzo często przebiegają według ściśle określonego planu, z podziałem na części omawiające i ćwiczące poszczególne zagadnienia. Oto kilka takich przykładów omawianych tematów na szkoleniu z technik sprzedaży i negocjacji.

  • CZĘŚĆ 1
    Identyfikacja klienta - na tym etapie kursanci uczą się jak rozpoznawać poszczególne typy klienta oraz jak w sposób najwłaściwszy i najskuteczniejszy prowadzić z nimi negocjacje handlowe.

  • CZĘŚĆ 2
    Trudny klient a relacje handlowe - ta część pokazuje przede wszystkim jak należy postępować w przypadku, gdy sprzedawca ma doczynienia np. z manipulatorem, klientem roszczeniowym, agresywnym czy takim, który wszystko wie zdecydowanie najlepiej.

  • CZĘŚĆ 3
    Rozmowa sprzedażowa z każdym typem klienta - tu uwagę skupia się w szczególności na tych trudnych, z którymi rozmowy są często bardzo problematyczne, a nawet nieco stresujące.

Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Szukasz dobrych szkoleń menedżerskich, sprzedażowych czy rozwoju osobistego? Zobacz: Gamma - firma szkoleniowa roku.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza